DeepDeath Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Hej! Min kompis blev bannad till år 2038! Han hade inte fått 5 varningar, han bara blev bannad! Men iaf, kan det inte vara kortare banninge tid? jag menar nu e det ju typ 30 år... Inte det och ta i?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Hej! Min kompis blev bannad till år 2038! Han hade inte fått 5 varningar, han bara blev bannad! Men iaf, kan det inte vara kortare banninge tid? jag menar nu e det ju typ 30 år... Inte det och ta i??Nej det är inte att ta i.Han blev antagligen bannad för att han inte kunde hålla sig till fuska.se's regler och kan man inte det så har man inget här att göra. Vad hette han här då? Eller låt mig gissa.... member? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeepDeath Skrivet 19 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Hej! Min kompis blev bannad till år 2038! Han hade inte fått 5 varningar, han bara blev bannad! Men iaf, kan det inte vara kortare banninge tid? jag menar nu e det ju typ 30 år... Inte det och ta i??Nej det är inte att ta i.Han blev antagligen bannad för att han inte kunde hålla sig till fuska.se's regler och kan man inte det så har man inget här att göra. Vad hette han här då? Eller låt mig gissa.... member? Nepp, ProBox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Han har samma IP som dig.. Han blev bannad för dubbelanvändare, då ska han egentligen få en varning och hans andra användare ska bli avstängd. Jag tror något har gått snett här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeepDeath Skrivet 19 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 (redigerat) Han har samma IP som dig.. Han blev bannad för dubbelanvändare, då ska han egentligen få en varning och hans andra användare ska bli avstängd. Jag tror något har gått snett här.Han e min bror.Han hade 2 andvändare, båda blev bannade Redigerat 19 Maj 2009 av DeepDeath Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Han har samma IP som dig.. Han blev bannad för dubbelanvändare, då ska han egentligen få en varning och hans andra användare ska bli avstängd. Jag tror något har gått snett här.Han e min bror.Han hade 2 andvändare, båda blev bannade Nyss var han din kompis. Ledsen, den funkar inte längre på oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KingOni Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Han har samma IP som dig.. Han blev bannad för dubbelanvändare, då ska han egentligen få en varning och hans andra användare ska bli avstängd. Jag tror något har gått snett här.Han e min bror.Han hade 2 andvändare, båda blev bannade då får väl din brorsa/kompis/katt skylla sig själv? dessutom, en ban brukar vara permanent, så 2038 är väl rätt chill ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeepDeath Skrivet 20 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 Jag ville inte säga att han var min bror, för då skulle ni väll banna mig med. + att WASD sa att 1 av hans gubbe skulle bli bannade, och han skulle få en varning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 Han har faktiskt rätt det han sa över mig. Men ändå! Klart och tydligt i reglerna. FÅR EJ HA SAMMA IP ( eller nåt xD ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeepDeath Skrivet 20 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 Ska hans ena andvändare bli upplåst eler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 Ska hans ena andvändare bli upplåst eler?Jag vet ju inte direkt anledningen till att det kontot blev bannat, så du får vända dig till administratören för att jag tror inte att en moderator kan öppna ett bannat konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 (redigerat) på fuska är: ban till 2038 = permban. och med allra största sannolikhet i verkligheten också. Redigerat 20 Maj 2009 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.