Gäst Crazyshit Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 Jag kan gissa att Fuska.se inte ens existerar år 2038 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 Jag kan gissa att Fuska.se inte ens existerar år 2038 :P Samma här. Utan då kommer det heta "www.UberFuska.se" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 Jag kan gissa att Fuska.se inte ens existerar år 2038 :P Samma här. Utan då kommer det heta "www.UberFuska.se" Roligt... he he he... Eller kanske inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Vad händer då 2038 när alla bannade kommer tillbaka? Blir det krig eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Om Fuska.se finns då, kommer de bannade fortsätta vara bannade. Anledningen till att just 2038 finns, var väl att man måste sätta ett datum. Jag tror inte att de bannade kommer att orka vara här då, imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Jag tror inte ens att man surfar på det här sättet då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 probox är ju 12 år nu och han blev bannad och han kommer tillbaks 2038 därför är han rätt gammal då (pallar inte räkna xD) så han kommer säkert ha glömt bort den här sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Nej, banningstiden är bra. Regler är till för att följas, om man bryter dom har man som sagt inget här att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 Han har faktiskt rätt det han sa över mig. Men ändå! Klart och tydligt i reglerna. FÅR EJ HA SAMMA IP ( eller nåt xD ) synd då kan ju inte syskon ha varsin användare på fuska.se på samma dator :( utan måste dela på en för att inte bli bannade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 §9 - Användare Varje person får endast ha en användare. Vid registrering samt vid inställning av kön och ålder så skall korrekta uppgifter uppges, användaren som inte gör detta riskerar varning eller avstängning. Vill du byta namn så kan du göra detta under "Mina inställningar" och "Byt visningsnamn". När du registrerar dig på Fuska så måste du aktivera din användare inom 48 timmar via det e-postmeddelande som vi skickar till dig. Annars kommer din användare automatiskt att tas bort. Vid avstängning/radering av en användare så blir alla användarens tillhörigheter låsta och/eller raderade. Tillhörigheter kan vara inlägg, FuskaMynt och inskickade fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 §9 - Användare Varje person får endast ha en användare. Vid registrering samt vid inställning av kön och ålder så skall korrekta uppgifter uppges, användaren som inte gör detta riskerar varning eller avstängning. Vill du byta namn så kan du göra detta under "Mina inställningar" och "Byt visningsnamn". När du registrerar dig på Fuska så måste du aktivera din användare inom 48 timmar via det e-postmeddelande som vi skickar till dig. Annars kommer din användare automatiskt att tas bort. Vid avstängning/radering av en användare så blir alla användarens tillhörigheter låsta och/eller raderade. Tillhörigheter kan vara inlägg, FuskaMynt och inskickade fusk. Varje person, ja. Det står inte något om att man ska dela på ett j*vla IP-nummer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 ja. Det är det jag villa få upp att det är så. Alltså ett svar till thug4life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.