360Xbox Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 (redigerat) Hur mycket tror ni jag skulle få av att byta in dom här spelen på Game? -Amped 3 -The Darkness -Test Drive Unlimited -Soldier of Fortune 3 Payback -Ninja Gaiden 2 -Skate -TimeShift -Brothers In Arms Hell's Highway Redigerat 19 Maj 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Inte mycket ialafall... Mindre än 1 tusenlapp, kanske 600 (Jag är INTE säker). Det är väl bara att gå/åka till Game och fråga ? Jag bytte in mitt Nintendo DS, Spiderman 3 (DS), Nintendo DS Browser och nått Xbox 360 spel till dom och fick typ 500-600kr ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 19 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Inte mycket ialafall... Mindre än 1 tusenlapp, kanske 600 (Jag är INTE säker). Det är väl bara att gå/åka till Game och fråga ? Jag bytte in mitt Nintendo DS, Spiderman 3 (DS), Nintendo DS Browser och nått Xbox 360 spel till dom och fick typ 500-600kr !Men vill helst att nån som är ganska säker svarar.Förut då jag bytte in Conan, Bioshock, Monster madness och gears of war 1 fick jag 650. Så jag borde nog få ganska mycket för 8 360 spel och 4 gamecube spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 The Darkness får du runt 30kr för. Skate är rätt gammalt, skulle gissa på ca 50:-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Ring Game och fråga. Själv ringde jag Gamestop för att se hur mycket de gav för SOCOM Confrontation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vwone Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Dem är väldigt snåla på GAME, byt in på Game Stop istället. Fick nästan fulla priset tillbaka förut när jag böt in två st inte så jätte nya spel. Inte mycket ialafall... Mindre än 1 tusenlapp, kanske 600 (Jag är INTE säker). Det är väl bara att gå/åka till Game och fråga ? Jag bytte in mitt Nintendo DS, Spiderman 3 (DS), Nintendo DS Browser och nått Xbox 360 spel till dom och fick typ 500-600kr !Men vill helst att nån som är ganska säker svarar.Förut då jag bytte in Conan, Bioshock, Monster madness och gears of war 1 fick jag 650. Så jag borde nog få ganska mycket för 8 360 spel och 4 gamecube spel. Det är väldigt lite, tänk på vad du köpte spelen för också, annars så är det inte värt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Gamestop säljer dyrt men köper billigt från personer. Men Game är mycket billigare. Kommer ihåg när jag skulle köpa Assassin's Creed för några månader sen och i Gamestop så kostade det 350 kr begagnat och i Game kostade den 300 kr och den var helt ny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Spel på game är för det mesta svindyra och du får inte så mycket för spelen du byter in, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 19 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 (redigerat) Men tror ni jag kommer få tillräckligt till att köpa Chinatown Wars till DS och kanske nått till? Borde jag byta in på Gamestop eller Game? För asså, på gamestop.se står det att Chinatown Wars kostar 599 kr. The Darkness får du runt 30kr för. Skate är rätt gammalt, skulle gissa på ca 50:-.Är du säker på att jag bara får 30 kr för Darkness? Det skulle vara riktigt löjligt för ett 360 spel. Redigerat 19 Maj 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Mitt var ett Ps3 spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 sälj det på blocket. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 20 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 Men jag har bestämt mig att byta in spelen, en kompis ska köpa Timeshift för 150. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.