Hoppa till innehåll

Kingdom Hearts


Riku

Rekommendera inlägg

Hej jag undrar om världarna kommer isoleras igen när man klarat Ansem och alla dom där bossarna? Leon och Yuffie och dom där säger ju det. Men så kan det väl inte vara eftersom man måste lämna tillbaka dalmatinerna och så....eller??

Och så undrar jag om den där stora gråa gubben med vingar som ser ut att sitta fast i en vulkan eller nåt är sista bossen?? Och hur klarar man dom där bossarna i Never Land (den där som flyger omkring vid Clock Tower) och i Agrabah Desert (den där stora gubben med en bubbla runt huvudet osv.) och istitanen och Sephiroth vid Coloseumet? Dom e juh omöjliga.

Tacksam för snabbt svar :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

asså i kindom hearts 2 kommer man leta efter riku och king mickey så världrarna är inte isolerade än. Den här gubben i vulkanen är inte sista bossen, den e ganska lätt och när man e färdig med den så ska man bara in i vulkanen. Bossen i neverland- du ska göra stopra på klockan. näår hans hjärta lyser ljusblå ska du slå honom när den lyser mörkblå ska du göra blizzaga när den lyser rött ska du göra firaga och när den lyser gul ska du göra thundaga hoppas att det går bra. den i agrabah ska du helst vara på så hög level som möjligt och se upp från hans attacker. Istitanen- när han skuter isbitar på dig ska du slå tillbaka de mot han och så håller du på i evigheter (ett tips va på hög level). sephiroth har jag klarat men kommer inte ihåg hur man skulle göra ( men han har typ hp-1500!!!!.)

Redigerat av Riku
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...