JonteFire2 Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 I det nedre hörnet till vänster så står det först A och sen en penna. Om jag trycker på pennan så står det att jag måste installera eller uppdatera mjukvara. Jag går in på hjälpavsnittet och kollar vad jag måste installera och jag har redan installerat tusen ggr men det funkar ändå inte! Vad är det för fel? Har googlat men hittar ingen hjälp. Snälla svara på detta fort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 kanske ska trycka på hjälp då för då kmr det här funkar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 21 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 kanske ska trycka på hjälp då för då kmr det här funkar det? MEN LÄÄS!!jag skrev ju att jag hade vart där och installerat men det funkade ju inte!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X3R13X1Z Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 (redigerat) Har haft exakt samma j*vla problem och jag fattar heller inte vad som är fel! Helt plötsligt så fungerade det bara?! -Och då var jag tvungen att uppdatera till nyare version, varav det slutade fungera igen... <_< //Joel Redigerat 21 Maj 2009 av X3R13X1Z Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Plopp Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 Hämta alla uppdateringar från Microsoft Update, det funkade för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Citat från Windows länken snubben ovanför mig skickade: Obs! För att din kontakt (Kontakter är personer som du vill kunna kommunicera med genom snabbmeddelanden.) ska kunna ta emot dina handskrivna meddelanden måste han/hon ha installerat Windows Live Messenger 8.0 eller senare. Där har ni varför det funkar ibland och inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 28 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 Den som jag chattar med kan skicka handskrivet till mig men inte jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 Den som jag chattar med kan skicka handskrivet till mig men inte jag!Ladda ner nyare version av MSN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IntellarN Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 use google, google is your friend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 30 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Nu har jag sökt på google och det stod nånstans att det skulle lösa sig om jag installerade WinSp3 (windows servicepack3). Men under installationen så kommer det upp en skylt där det står "Setup cannot update your Windows XP files because the language installed on your system is different from the update language". Vad ska jag göra nu då? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 (redigerat) Du har XP på Svenska? och försökte installera för Engelska förmodligen? Testa länken nedanför. GOOGLA LITE FFS. Btw sen kanske det är olika för Home och Pro versionen? http://www.google.com/search?hl=sv&lr=...ish&spell=1 Redigerat 30 Maj 2009 av dragonaits Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 31 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 tack så mycket allihopa! Nu funkar det! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.