Hoppa till innehåll

Msn

JonteFire2

Rekommendera inlägg

I det nedre hörnet till vänster så står det först A och sen en penna.

Om jag trycker på pennan så står det att jag måste installera eller uppdatera mjukvara.

Jag går in på hjälpavsnittet och kollar vad jag måste installera och jag har redan installerat tusen ggr men det funkar ändå inte!

Vad är det för fel?

Har googlat men hittar ingen hjälp.

Snälla svara på detta fort!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har haft exakt samma j*vla problem och jag fattar heller inte vad som är fel! Helt plötsligt så fungerade det bara?!

-Och då var jag tvungen att uppdatera till nyare version, varav det slutade fungera igen... <_<

//Joel

Redigerat av X3R13X1Z
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Citat från Windows länken snubben ovanför mig skickade: Obs!

För att din kontakt (Kontakter är personer som du vill kunna kommunicera med genom snabbmeddelanden.) ska kunna ta emot dina handskrivna meddelanden måste han/hon ha installerat Windows Live Messenger 8.0 eller senare.

Där har ni varför det funkar ibland och inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu har jag sökt på google och det stod nånstans att det skulle lösa sig om jag installerade WinSp3 (windows servicepack3).

Men under installationen så kommer det upp en skylt där det står "Setup cannot update your Windows XP files because the language installed on your system is different from the update language".

Vad ska jag göra nu då? <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...