b3njo Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Igår så var jag och min kompis ute på hans baksida så skulle vi springa 10 varv runt hans vedbod och när jag hade sprungit 3 varv så trampar jag på en Potatishacka så den kör in i skon och i min stortå (den gick inte rakt igenom) och sen mellan Stortån och den bredvid stor tån blev det ett hack in :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Fy F*n vad ont! Så nu ligger du hemma och sitter vid datorn för att vila eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b3njo Skrivet 9 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 (redigerat) Precis ;) Redigerat 9 April 2004 av b3njo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Okej! Men attans vad det gjorde ont eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b3njo Skrivet 9 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Okej! Men attans vad det gjorde ont eller? Nähä??! :huh: Det gjorde f*rbannat j*vla ont! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Börja du lipa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 FN vad ont d måste gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Inte för att vara elak, men detta var en ganska onödig tråd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Kanji-Thoridahs Posted den 09/04-2004 10:04:54 Inte för att vara elak, men detta var en ganska onödig tråd.. Det tycker jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b3njo Skrivet 9 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Jo det är en ganka onödig tråd :) Men nu har jag varit i Karlstads sjukhus och det var inget alvarligt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Tur!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 I morses Så lekte jag en lek Med min syrra. Hon fällde mig så jag flög in i en bokhylla med bakhuvudet och landade På En vass kant Det började blöda i bakhuvudet men ingen Hjärnskakning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.