DiRtY Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 (redigerat) tja, har haft problem med youtube enda sens jag formaterade om min dator. alla klippen ser ut som på bilden, Dvs ingen hd/gq knapp (fast klippen är i hd/hq) och bilden täcker inte hela rutan utan det är en del svart utanför. vad är fel? Redigerat 24 Maj 2009 av underwar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Tror att det är så för att programmet du använder för att filma gör resulationen lite mindre. testa att konventera filmen/videon med formatfactory till youtube settings :) Om det är det jag tror det är. Denis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Prova att ändra språk till engelska, borde iofs inte vara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 26 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 tänkte att det kanske funkar att ändra sin konto rank (eller vad det nu heter), är regissör nu, men hur ändrar man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Det verkar som det video-programmet/inställningarna gör det till letterbox-widescreen istället för riktig widescreen, vilket videoprogram använder du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Titowam Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Skriv &fmt=18 framför länken så får du fram en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 27 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 (redigerat) Det verkar som det video-programmet/inställningarna gör det till letterbox-widescreen istället för riktig widescreen, vilket videoprogram använder du?sony vegas pro 8.0b men hur får man tbx hd spelaren? Redigerat 27 Maj 2009 av underwar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 30 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 vad använder ni för flash spelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.