Kevve Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Jo, nu är det nog dags för en ny dator. Jag tänkte köpa en som man kan plocka ihop själv, dock vet jag inte hur man gör. Det finns en liten chans att min pappa kan det, men har inte pratat med honom om det än. Min budget är på ungefär 5.000kr. Jag vill ha en dator du kan spela Wow och Cs med iaf mid utan att lagga sönder i raids. Funkar ju såklart med redan ihopbyggda, men dom är väl lite dyrare har jag hört? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Ja, datorer är dyrare när de redan är klara än vad de är om man ska plocka ihop själv. Och det finns ganska fina isärplockade burkar man kan bygga ihop själv som kostar betydligt mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 26 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Okej. Du råkar inte veta något "paket" som man skulle kunna kalla det med allt man behöver för att bygga en dator? Inklusive delar osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 http://www.fuska.se/forum/Mounadens_Datorp...a_-t118527.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Okej. Du råkar inte veta något "paket" som man skulle kunna kalla det med allt man behöver för att bygga en dator? Inklusive delar osv.Surfa runt lite på komplett.se, det är väldigt bra där. http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=344159 Den datorn är ett bra paket fast är lite dyrt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Det där är inte prisvärt, kolla in ForlorNs tråd som jag länkade till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.