zkAro Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Tjena där. har aldrig använt WinRAR innan och hade tänkt ladda ner det men hittar inte mycket information om WinRAR på google, då jag tycker att man ska veta lite om det först. Det var först när jag skulle ladda ner skins till CS som inte funkade på grund av att det var en RAR-fil. Tänkte att om jag hade WinRAR så kanske det skulle funka. Men här kommer frågorna: 1. Om jag har WinRAR, kan jag fortfarande ladda ner AddOns till WoW så att de funkar utan det är något fel på grund av WinRAR? 2. Kommer skinsen jag försökte ladda ner till CS fungera när jag har WinRAR (laddar ner dom igen men packar upp med WinRAR i så fall) ? 3. Är WinRAR bra överhuvudtaget? 4. Och var kan jag ladda ner WinRAR från en säker sida? Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 1. Ja 2. Ja 3. Ja 4. http://www.snabbstart.com/download/winrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 26 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 (redigerat) 1. Ja 2. Ja 3. Ja 4. http://www.snabbstart.com/download/winrar Tackar! [EDIT] om jag laddar ner WinRAR, kommer det andra nedladdningsprogrammet som fanns på datorn försvinna, eller sluta fungera? Om det inte gör det, kan jag bara radera WinRAR och det vanliga nedladdningsproggramet laddar ner filer istället? Redigerat 26 Maj 2009 av Necromancer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
typpe Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Winrar är inget program som laddar ner saker. Det används för att packa upp eller ner filer i rar format som du exempelvis har laddat hem. Här laddar du ner winrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 26 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Winrar är inget program som laddar ner saker. Det används för att packa upp eller ner filer i rar format som du exempelvis har laddat hem. Här laddar du ner winrarOkej, men om jag raderar WinRAR, kommer det vanliga sättet att packa upp filer på aktiveras igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Ja, men jag föredrar winrar .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.