Hoppa till innehåll

Winrar


zkAro
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjena där.

 

har aldrig använt WinRAR innan och hade tänkt ladda ner det men hittar inte mycket information om WinRAR på google, då jag tycker att man ska veta lite om det först. Det var först när jag skulle ladda ner skins till CS som inte funkade på grund av att det var en RAR-fil. Tänkte att om jag hade WinRAR så kanske det skulle funka. Men här kommer frågorna:

 

1. Om jag har WinRAR, kan jag fortfarande ladda ner AddOns till WoW så att de funkar utan det är något fel på grund av WinRAR?

 

2. Kommer skinsen jag försökte ladda ner till CS fungera när jag har WinRAR (laddar ner dom igen men packar upp med WinRAR i så fall) ?

 

3. Är WinRAR bra överhuvudtaget?

 

4. Och var kan jag ladda ner WinRAR från en säker sida?

 

Tacksam för svar.

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

1. Ja

 

2. Ja

 

3. Ja

 

4. http://www.snabbstart.com/download/winrar

Tackar!

 

[EDIT] om jag laddar ner WinRAR, kommer det andra nedladdningsprogrammet som fanns på datorn försvinna, eller sluta fungera? Om det inte gör det, kan jag bara radera WinRAR och det vanliga nedladdningsproggramet laddar ner filer istället?

Redigerat av Necromancer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...