Str4ndB3rg Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 Klantingt nog har jag fått grus i högtalaren av misstag så när jag ringer nån så hör jag ingtting låter some nån skiter när man pratar seriöst jag menar det.. Vad kan jag göra ? har en sony ericsson w200i eller nåt.. tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 Försök få ut gruset eller lämna in den på lagning. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 Är det hörluren som används när man pratar med någon eller är det högtalaren som används när man spelar upp ljud/någon ringer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 Uppenbarligen högtalaren, eftersom att HAN inte kan höra något. Tips: Skicka in på lagning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 Skaka den, banka den, döda den (behövs inte göra det sista). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 28 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 Ok ska förslka men vill gärna ha lte mer svar med ^^ :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 släng ner den i vatten och gör så att den går paj lämna in den och säg att det var en olycka som hände... då får du en ny mobil som är liknande den för bara 1500kr ;) ( gör det bara om du har en försäkring på telefonen) detta hände mig engång fast ja råka tappa ner den :P och du måste ha telefonen sen annars får dun ingen ersättning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.