prophet Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 <br />Klarar Gainward 8400GS 512MB wow tro?<br /> Ja, men det är inget vidare kort som jag skulle satsa på om jag var du. Köp ett kort från 8800 serien istället. Efter 2 år så klarar de fortfarande att maxa ut alla spel. 8400GS är ett laptopsgrafikkort, antagligen går det inte att byta ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Nej https://www.inet.se/datorkomponenter/grafik...atsink/5407982/ Däremot är "8400M GS" som jag har ett laptop kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 30 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Jo jag tänker köpa ett nytt kort men jag fyllde år och fick pengar så jag hade råd med några fler delar till min data som jag bygger på och sen när jag var ute på nätet och tittade lite så märkte jag att om jag köpar billiga delar så har jag ju en fungerande data. Sen senare i sommar så ska jag sommarjobba och då tjänar jag nog minst 4000 kr så visst kortet kostade 249kr då fattar ju t.om. jag att det är ett ganske begränsat grafikkkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 <br />Klarar Gainward 8400GS 512MB wow tro?<br /> Ja, men det är inget vidare kort som jag skulle satsa på om jag var du. Köp ett kort från 8800 serien istället. Efter 2 år så klarar de fortfarande att maxa ut alla spel. 8400GS är ett laptopsgrafikkort, antagligen går det inte att byta ut. det kortet är det sämsta av den serien. men det är inte ngt laptopkort inte :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 My bad, men GS brukar vara skräp iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 lovade ju att återkomma med resultat. Jag drog upp alla inställningar i wow till max och den sitter spikad på 60fps (tyvär de enda som skärmen klarar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 My bad, men GS brukar vara skräp iaf.som sagt. det är det sämsta i den serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.