Hoppa till innehåll

Problem Med Ett Uppdrag...


Rekommendera inlägg

Hallå i stug... öh... siten... khrm... hehe... äh jag har ett problem, det är nåt uppdrag åt Phil Bell då jag ska ta en lastbil och köra med den till Charge island där en massa Ryska drogsmugglare håller hus. då ska jag ta mig till en båt där drogerna finns och förstöra den (tror jag) men Phil dör ju hela tiden, han ropar: ¨Hold tight to me Niko!¨ Och springer in i nåt garage eller nåt och jag följer efter och pepprar ner drogsmugglarna. Men det står alltid att Phil dör och jag förlorar skiten, vad gör jag för fel??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hallå i stug... öh... siten... khrm... hehe... äh jag har ett problem, det är nåt uppdrag åt Phil Bell då jag ska ta en lastbil och köra med den till Charge island där en massa Ryska drogsmugglare håller hus. då ska jag ta mig till en båt där drogerna finns och förstöra den (tror jag) men Phil dör ju hela tiden, han ropar: ¨Hold tight to me Niko!¨ Och springer in i nåt garage eller nåt och jag följer efter och pepprar ner drogsmugglarna. Men det står alltid att Phil dör och jag förlorar skiten, vad gör jag för fel??

Skjut först ner dem på utsidan. Sedan tar du skydd längs väggen, så skjuter du alla. När du skjutit ner alla, går du igenom byggnaden, sedan skjuter du ner alla bakom byggnaden också. Du tar båten och drar iväg. Så svårt är det inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Eminem4Life

ok gör såhär för att klara uppdraget :P Kör till charge island med lastbilen och när du ska börja skjuta så se till att du har mycket armor och mycket iv och bra ed ammo i vapnen. när du sen ska skjuta dom rysska Drogsmugglarna spring ut från bilen spring rakt in och göm dig och sikta och skjut dom 1 efter 1 tills alla är döda om du ser att någon skjuter phil bell skjut den personen då :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...