Hellbringer Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 (redigerat) En parodi av 2 girls 1 cup. Han äter choklad. http://www.youtube.com/watch?v=Q2oU7bV1Cq8...=PL&index=7 Redigerat 1 Juni 2009 av Hellbringer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 inte skitkul precis.. men jo, lite kul ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Trögt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 En parodi av 2 girls 1 cup. Han äter choklad. http://www.youtube.com/watch?v=Q2oU7bV1Cq8...=PL&index=7 Men det riktiga originalet är så j*vla äckligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Men det riktiga originalet är så j*vla äckligt...Håller med, höll på att spy. :yucky: OnT: Han härmade ganska bra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Sett den förut, tycker den är kass ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 han håller på så länge, det blir bara tråkigt då :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Det riktiga orginalet var så j*vla äckligt att jag inte ens kunde se halva filmen. Slutade kollade när de stack fingrar i halsen och spydde på skiten, och sedan fortsatt äta som om det var glass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Han höll på ganska länge, men ballt var de lite LOL PÅ 1:24 XDDDDDDDDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Det riktiga orginalet var så j*vla äckligt att jag inte ens kunde se halva filmen. Slutade kollade när de stack fingrar i halsen och spydde på skiten, och sedan fortsatt äta som om det var glass. Ja, fyfan! Jag blir spyfärdig när jag tänker på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Det riktiga orginalet var så j*vla äckligt att jag inte ens kunde se halva filmen. Slutade kollade när de stack fingrar i halsen och spydde på skiten, och sedan fortsatt äta som om det var glass. Ja, fyfan! Jag blir spyfärdig när jag tänker på den. Denna var ju en aning svinigt äckligt med.... ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rubbew Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Gud vad äckligt! Det ser ut som nötkräm, vilket jag är allegrisk mot. Spydde typ när jag såg det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.