Gäst patrikking Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Skrivet 4 Juni 2009 (redigerat) Varje gång jag ser dom har jag lust att pissa på mej!! YEY!! * har jag lust att mötta dom på pokemon!!! YEY!!! *Har lust att boxa av doms ski*ungarnas huvoden+ LoL det e sånt papper vid högra sidan man hör det skrammla lite Redigerat 4 Juni 2009 av patrikking Citera
Organism Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Skrivet 4 Juni 2009 Varje gång jag ser dom har jag lust att pissa på mej!! YEY!! * har jag lust att mötta dom på pokemon!!! YEY!!! *Har lust att boxa av doms ski*ungarnas huvoden+ LoL det e sånt papper vid högra sidan man hör det skrammla lite jag har också lust att mötta dom på pokemon och boxa av doms skitungarnas huvoden+ Citera
prophet Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Skrivet 9 Juni 2009 http://data.fuskbugg.se/skalman01/JohanFacePalm.jpg Citera
fishmaster Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Skrivet 11 Juni 2009 Mina idoler. Så jäkla coola dom är, måste ha autograf... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.