5FJSKFJSKGJES Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 gick in för första gången på ett tag sedan. Mycket snyggare inloggning.. men vafaen.. mina ögon skriker då jag ser innehållet. Mörkare text och ljusare bakrund tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trala Skrivet 25 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2009 Jag är "back on track" vann mycket pengar på tialott nu är det bara levla :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 26 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Det kommer bli svårare men just nu sitter jag i norr land med mammas dator så jag kan tyvärr ej fixa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 vet att det kanske är en bump. Men spelet är bra. Men du behöver bara fixa en bug som blir lite irriterande. När du har slut på energi så kommer det en popup som säger "Du har slut på energie". inte så stor bug men ao Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trala Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 vet att det kanske är en bump. Men spelet är bra. Men du behöver bara fixa en bug som blir lite irriterande. När du har slut på energi så kommer det en popup som säger "Du har slut på energie". inte så stor bug men ao Det är nog ingen bugg, han vill informera användaren att energin är slut, eller du kanske tänkte på felstavningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 7 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 ja det kan jag fixa så man blir skickad till staden fall man har slut på energi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 vet att det kanske är en bump. Men spelet är bra. Men du behöver bara fixa en bug som blir lite irriterande. När du har slut på energi så kommer det en popup som säger "Du har slut på energie". inte så stor bug men ao Det är nog ingen bugg, han vill informera användaren att energin är slut, eller du kanske tänkte på felstavningen? fel stavningen :) och spelet är lite segt nu. behöver trycka minst två gånger på nåt för att den ska regera. samma för min kompis så det är ej jag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 När man reggar sig på sidan, och själva startsidan > Fixa så det är finare osv.. Folk blir mera nyfikna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Vem vill ha accountet -DD-? =) Pengar: 691016998 RC | Kodning: 17399 | Dator: Lite hacker | Skydd: nod32 | Skada: 30000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Vem vill ha accountet -DD-? =) Pengar: 691016998 RC | Kodning: 17399 | Dator: Lite hacker | Skydd: nod32 | Skada: 30000 Gief me! Orkar inte regga mig (a) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Vem vill ha accountet -DD-? =) Pengar: 691016998 RC | Kodning: 17399 | Dator: Lite hacker | Skydd: nod32 | Skada: 30000 Ge mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Nae, förlåt DD. Kan man be och få? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.