addeB Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 :o Jag kan inte logga in :S när jag skriver in acc namn och pass så kommer jag till första sidan :S och det är inte att jag skriver fel för om man gör det står det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Man ser knappt texten juee. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Meh, man kan inte byta pass :( Då ger jag inte bort kontot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 10 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 kan fixas fall ni ber snällt (skoja bara) men jag fixar det efter vi har gjort klart grupp systemet^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 kan fixas fall ni ber snällt (skoja bara) men jag fixar det efter vi har gjort klart grupp systemet^^ Kan jag byta användarnamn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Designen är hemsk :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 19 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 sry för det men jag är inget design pro jag kan bara koda sidan vad är det som är hemskt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 sry för det men jag är inget design pro jag kan bara koda sidan vad är det som är hemskt? Kan du göra så att jag byter användarnamn? >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 21 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 (redigerat) sry för det men jag är inget design pro jag kan bara koda sidan vad är det som är hemskt? Kan du göra så att jag byter användarnamn? >.< kan jag tyvärr inte men fall du säger vad du ska byta till? och ditt namn du har nu? EDIT: Skicka det via pm till mig! Redigerat 21 Augusti 2009 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 25 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 Som ni kanske kommer märka kan man trycka på medlems listan för att komma till ens profil men man kan inte få upp sin egen via menyn en men jag jobbar på det! så profil systemet är snart klart!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 1 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 (redigerat) Ja irlc kanske stängs ner men det är ni som bestämmer så gör er röst hörd! EDIT: Fall irlc kommer byta ägare kommer ni kunna ta bort era konton fall ni vill.... Alla frågor tas via PM här på fuska! Redigerat 1 September 2009 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 2 September 2009 Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 Lol, trippelpost. Finns en "Edit" knapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.