WASD Skrivet 2 September 2009 Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 Lol, trippelpost. Finns en "Edit" knappTråden bumpas inte om man editar, och dubbelpost är ingen farlig grej. Ända skillnaden är att ingen postat emellan ens inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 2 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 okey men fall irlc ska behållas ska jag eller nån annan ta över? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timi3 Skrivet 3 September 2009 Rapport Dela Skrivet 3 September 2009 Ditt beslut =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 3 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2009 Ja men fall jag vill ge bort det vem ska ta över och är villig att kunna utveckla vidare det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 3 September 2009 Rapport Dela Skrivet 3 September 2009 Jag är ganska villig att göra det. Men om det är så det blir kommer det bli stora förändringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Vaffan, du kan ju inte släppa taget om detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 11 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 (redigerat) EDIT: Jag behåller IRLC och ingen ny ägare tar över ska förbättra sidan så bra som det går! Redigerat 14 September 2009 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 18 September 2009 Rapport Dela Skrivet 18 September 2009 EDIT: Jag behåller IRLC och ingen ny ägare tar över ska förbättra sidan så bra som det går! Jag som raderade accet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 23 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 coczo.se server kommer ligga nere ett par dagar pgr av att en kille förstör för mig bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 coczo.se server kommer ligga nere ett par dagar pgr av att en kille förstör för mig bara. Vem ska dö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 2 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 (redigerat) Ingen ska dö?? ON-TOPIC: Anti bot systemet kommer snart! Redigerat 2 Oktober 2009 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Inte kommit updateringar på länge ;< Btw, fanns det nån "skad butik" förut? För min MonsterN 1337 har 3450 skada fast den borde ha mindre =o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.