Gäst EmoNerdChild Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Inte kommit updateringar på länge ;< Btw, fanns det nån "skad butik" förut? För min MonsterN 1337 har 3450 skada fast den borde ha mindre =oJa det fanns.Det togs bort för länge sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 14 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2009 okey kan jag få lite förslag på vad jag ska lägga in?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 om det är någon som har glömt sitt lössenord på irlc adda [email protected] (Don't blame me) Juste skulle hälsa från han "GAME over datanord!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 1 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 VIKTIGT MEDDELANDE: LeetrN har inget med irlc att göra och han kommer inom kort bli permanent bannad från hemsidan så jag vill att ni ska hålla koll efter sånt här så ni inte blir av med era acc! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Min energi är 0 och jag har inte pengar :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 VIKTIGT MEDDELANDE: LeetrN har inget med irlc att göra och han kommer inom kort bli permanent bannad från hemsidan så jag vill att ni ska hålla koll efter sånt här så ni inte blir av med era acc! Dra åt jädrans, vilket hot. Hur svårt är det inte att gå förbi det? Den där sidan har länge varit öppen. Har aldrig orkat påpekat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 2 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 du han blir bannad från hela coczo.se domänen alltså ip ban! så nej han kommer inte förbi det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 du han blir bannad från hela coczo.se domänen alltså ip ban! så nej han kommer inte förbi det! Hörtalats om vpn eller proxies? Så jo, han kommer förbi. Har han lyckats få ut databasen själv, borde han kunna komma runt en ip-ban också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 Sen använder dom flesta idag också dynamisk ip, så det blir ännu enklare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Sen använder dom flesta idag också dynamisk ip, så det blir ännu enklare. Bara banna ip-range. Om dom nu inte får helt nya ip-adresser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 23 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Från och med idag till 31 januari uppdaterar irlc buggar och många nya funktioner! Som te.x anti-spam system och så man kommer kunna bygga datorer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 Nice, mycket roligare nu! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.