Hoppa till innehåll

Irlc - In Real Life Computer


laynus

Rekommendera inlägg

  • Svar 459
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Nu kommer snart bygga dator och piratebay så vad ska finnas i piratebay?

Ladda ner olika program som hjälper att hacka? Eller kanske man skulle kunna ladda ner brandväggar, antivirusskydd. Skulle också vara bra om man kunde få virus när man laddade ner/hackade. Då skulle man ju ha behov av brandvägg och antivirusprogram!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu kommer snart bygga dator och piratebay så vad ska finnas i piratebay?

Ladda ner olika program som hjälper att hacka? Eller kanske man skulle kunna ladda ner brandväggar, antivirusskydd. Skulle också vara bra om man kunde få virus när man laddade ner/hackade. Då skulle man ju ha behov av brandvägg och antivirusprogram!

 

Du kan ju också ha det så att man kan ladda ner virus osv, och ladda ner någon fil och lägga in virus i den filen, och sedan skicka den till någon annan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu kommer snart bygga dator och piratebay så vad ska finnas i piratebay?

Ladda ner olika program som hjälper att hacka? Eller kanske man skulle kunna ladda ner brandväggar, antivirusskydd. Skulle också vara bra om man kunde få virus när man laddade ner/hackade. Då skulle man ju ha behov av brandvägg och antivirusprogram!

 

Du kan ju också ha det så att man kan ladda ner virus osv, och ladda ner någon fil och lägga in virus i den filen, och sedan skicka den till någon annan.

 

japp funderar på att man ska göra så man kan ge andra virus osv.

Men nu ska jag lägga upp en omröstning här i forumet:P

btw

ifall virus kommer måste brandvägg komma!:P

Redigerat av datornord
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

Har inte vart inne på över ett halvår men det var ganska många ställen det stod "fall" istället för "ifall" på. Fast du kanske har fixat det nu, men jag antog motsatsen när du skrev "fall virus kommer måste brandvägg komma!:P "

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har inte vart inne på över ett halvår men det var ganska många ställen det stod "fall" istället för "ifall" på. Fast du kanske har fixat det nu, men jag antog motsatsen när du skrev "fall virus kommer måste brandvägg komma!:P "

haha jag ska försöka bättra mig ;)

Just nu håller jag på med the piratebay i staden och en uppgraderad bank!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alternativ bör läggas till: Inte aktiv (På andra frågan alltså, om man inte är aktiv, vilka tider ska man rösta för)

fixat!

 

Snart kommer the piratebay och en ny uppgraderad bank komma!

Men också ett ref system. Ifall du får vi säger 10 personer att registrera sig på din länk får du några poäng som du kan köpa dator uppgraderingar för!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...