laynus Skrivet 3 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 Nice, mycket roligare nu! :)Tack just nu håller jag på jobba på att man kmr kunna bygga datorer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 6 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 Nu kommer snart bygga dator och piratebay så vad ska finnas i piratebay? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 Nu kommer snart bygga dator och piratebay så vad ska finnas i piratebay?Ladda ner olika program som hjälper att hacka? Eller kanske man skulle kunna ladda ner brandväggar, antivirusskydd. Skulle också vara bra om man kunde få virus när man laddade ner/hackade. Då skulle man ju ha behov av brandvägg och antivirusprogram! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 Nu kommer snart bygga dator och piratebay så vad ska finnas i piratebay?Ladda ner olika program som hjälper att hacka? Eller kanske man skulle kunna ladda ner brandväggar, antivirusskydd. Skulle också vara bra om man kunde få virus när man laddade ner/hackade. Då skulle man ju ha behov av brandvägg och antivirusprogram! Du kan ju också ha det så att man kan ladda ner virus osv, och ladda ner någon fil och lägga in virus i den filen, och sedan skicka den till någon annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 6 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 (redigerat) Nu kommer snart bygga dator och piratebay så vad ska finnas i piratebay? Ladda ner olika program som hjälper att hacka? Eller kanske man skulle kunna ladda ner brandväggar, antivirusskydd. Skulle också vara bra om man kunde få virus när man laddade ner/hackade. Då skulle man ju ha behov av brandvägg och antivirusprogram! Du kan ju också ha det så att man kan ladda ner virus osv, och ladda ner någon fil och lägga in virus i den filen, och sedan skicka den till någon annan. japp funderar på att man ska göra så man kan ge andra virus osv.Men nu ska jag lägga upp en omröstning här i forumet:P btw ifall virus kommer måste brandvägg komma!:P Redigerat 7 Februari 2010 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 Btw, gör det till en vana att det är "ifall" och inte "fall", sidan ser mer oseriös ut när det är skrivet i tal-språk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 7 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 Btw, gör det till en vana att det är "ifall" och inte "fall", sidan ser mer oseriös ut när det är skrivet i tal-språk.Kan jag få en länk på något sådant ställe där de är så? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 Har inte vart inne på över ett halvår men det var ganska många ställen det stod "fall" istället för "ifall" på. Fast du kanske har fixat det nu, men jag antog motsatsen när du skrev "fall virus kommer måste brandvägg komma!:P " Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 7 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 Har inte vart inne på över ett halvår men det var ganska många ställen det stod "fall" istället för "ifall" på. Fast du kanske har fixat det nu, men jag antog motsatsen när du skrev "fall virus kommer måste brandvägg komma!:P "haha jag ska försöka bättra mig ;) Just nu håller jag på med the piratebay i staden och en uppgraderad bank! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 9 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Alternativ bör läggas till: Inte aktiv (På andra frågan alltså, om man inte är aktiv, vilka tider ska man rösta för)fixat! Snart kommer the piratebay och en ny uppgraderad bank komma! Men också ett ref system. Ifall du får vi säger 10 personer att registrera sig på din länk får du några poäng som du kan köpa dator uppgraderingar för! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 hur går det med sidan då :)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 19 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Sidan har för tillfället inte fått en uppdatering på ett bra tag pgr av annat i vägen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.