Chagi Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 åjäklar vilken bugg man kan ju köpa grejs fast man inte har råd :o nu har jag negativt rc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 3 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Aff, -30002753 Då har jag förlorat =( Pengar: -30002753 RC Kodning: 46 Dator: Alienware Elite skydd: nod32 På grund att man kan köpa fast man inte har råd så har jag tagit bort så fall ni vill köpa en Alienwere dator får din pm mig så fixar jag det fall ni har råd! pm mig på irlc med namnet på datorn så fixas det! Bara ibm datorerna går att köpa i butiken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Lite buggs men det fixas B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 3 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 (redigerat) Som ni kanske ser så är mer än hälften av länkarna i datorbutiken avstängda men räknar med att dom är uppe nån gång i kväll! Stewen det är ditt eget fel kan jag säga! Redigerat 3 Juni 2009 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Titowam Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Som ni kanske ser så är mer än hälften av länkarna i datorbutiken avstängda men räknar med att dom är uppe nån gång i kväll! Stewen det är ditt eget fel kan jag säga! Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 (redigerat) väldigt segt att få cash + lvs i början :( EDIT: Dumt att man blir låst om energin går ner till 0 och man inte har 150 rlc. Redigerat 3 Juni 2009 av Dezen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 4 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 (redigerat) väldigt segt att få cash + lvs i början :( EDIT: Dumt att man blir låst om energin går ner till 0 och man inte har 150 rlc. Ska göra så alla får 150 RC om dagen! Redigerat 4 Juni 2009 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 vill fortfarande ha fängelse gör spelet svårare inte bara massor av vänsterklick - enter spam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 IRLC kanske ska lägga ner. Prata med datornord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Testade spelet. Ska jag säga min åsikt så är det faktist helt okej. Spelet liknar ganska mycket Impulse.nu. Men grejen är att - med flera som hjälper till datornord så kan man få sidan rätt så bra faktist tror jag. Skaffa snygg design fixa alla buggar och sådant! Det kan ju bli väldigt bra, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Jag kan tydligen inte logga in? :/ Skriver in användarnamn och lösenord som jag registrerade mig med, trycker på logga in sedan blir rutorna blanka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Det var faktiskt väldigt kul :) Bra jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.