Fruktnystan Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 (redigerat) Seriöst, jag börjar tröttna på allt j*vla casualskit nu. Kolla på det här, och trailern till höger på sidan: KLICK Det gör ont i hjärtat, att de verkar se handkontroller som något slags hinder, medan alla hardcorespelare (jag) facepalmar och ojjar sig över att sanningen är den rakt motsatta. Redigerat 2 Juni 2009 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoGuy Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Jag tror inte att det kommer funka så bra som de gör på trailern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Jag tror inte att det kommer funka så bra som de gör på trailern.Håller med, såg ganska fake ut.Menar inte att dom inte kommer göra det utan att det inte kommer vara så lätt. http://i44.tinypic.com/16mc5e.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 (redigerat) Trailern påminner lite om Wii :) Har sätt sånt här på discovery och jag hoppas det kommer bli bra. Om ni vill slippa installera "silverlight" så funkar denna. Är förmodligen inte så bra som dom visar men i framtiden kommer sånna här slags spel säkerligen funka bättre än vad de visar :) Redigerat 2 Juni 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 En av dom coolaste sakerna jag har sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 En av dom coolaste sakerna jag har sett. Okej, lite intressant, fast Peter Molyneux brukar ju överdriva saker och ting. Jag kan se vissa användningsområden för det här, men hela projektet verkar ha som mål att få bort handkontrollen från spelen, vilket det inte kommer lyckas med, eftersom långt ifrån alla spelgenrer skulle fungera med endast det där. Dock skulle man kunna kombinera båda, och då j*vlar. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Ser riktigt ballt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Det känns som om tekniken är lite för ny fortfarande och att det inte kommer funka som på räls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 http://www.penny-arcade.com/comic/2009/6/5/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.