Gäst Crazyshit Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Ja, som sagt så laggar Fuska.se en del för mig. Har inte gjort det innan men för typ 1 vecka eller 4-5 dagar sedan så har det börjat lagga när jag ruller upp och ner på sidan, trycker på en länk och så vidare. Vad kan jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Använder du Firefox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Ja, Jag använder Firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Det förklarar saken...(no offence) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Nej, firefox är det bästa man kan ha. Men iallafall, ladda ner Fasterfox https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/addon/9037 Sedan skall det gå snabbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Har fixat det men laggar fortfarande. Andra sidor funkar bra och snabbt men allt börjar lagga när jag går in på fuska.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 har det så när jag loggar in på morsans dator, fast den är gammal :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Ja, men min dator är en gammal dator också. Men eftersom det funkar skitbra innan så är det ju något annat fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 (redigerat) Det förklarar saken...(no offence) :DNejnej, det är IE, inte Firefox. Hursomhelst, det var förra veckan så började sidan lagga för mig när jag scrollade upp och ner, problemet var att jag hade zoomat in. Tryck Ctrl+ eller Ctrl-. Eller så kan det räcka med att du rensar dina cookies. Redigerat 3 Juni 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Tryck Ctrl+ eller Ctrl-.Ctrl+0 är återställ standard ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Om problemet återstår, ladda ner de senaste drivrutinerna till ditt grafikkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Raptomex Du är ju för grym! Hade visst råkat zomma in. Tack för all hjälp, Tråden kan nu låsas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.