TechnoLover Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Min spelkänsla försvinner inte, och det bärbara för övrigt försvinner inte, om man har MeBoy på mobilen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Min spelkänsla försvinner inte, och det bärbara för övrigt försvinner inte, om man har MeBoy på mobilen.DÅ försvinner spelkänslan! dessutom´suger det för man kan inte byta till sig pkmn om det är emulator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hemglass95 Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Kanske var därför sparningen på mitt Super Mario spel slutade fungera när jag tappade (kastade) det i en hink med vatten :meddum: ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Det berodde nog mer på rost än något annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hemglass95 Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Det går att spela men det går inte att spara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg