diflover Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Hej Hej! Jag funderar på att köpa en " Peugeot speedfight 2" 30 moppe. Men det var en som sa till mig att alla Peugeot speedfight måste vara EU annars är dom olagliga... Hon sa att hon hade för sig att det var så... Stämmer det? Mvh: Diflover - Alex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Varför skulle just en Peugeot Speedfighter vara EU moped, skulle lika gärna kunna vara en 30 - moppe. Fast nu tror jag inte Speedfighter görs i 30 format men köp EU. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diflover Skrivet 3 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Varför skulle just en Peugeot Speedfighter vara EU moped, skulle lika gärna kunna vara en 30 - moppe. Fast nu tror jag inte Speedfighter görs i 30 format men köp EU. Okej men orka EU :D haha Så det e inte "olagligt" med det? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Asså, det beror på vad du köper, du kan inte bara löpa en speedis och ta bort reg - plåten sen är den 30moppe. Jag ser fördelar med EU moped då man får köra i 45/kmh ;) [Men vem håller de hastigheterna?] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diflover Skrivet 3 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 jaja det vet jag.. :P Men jag köper denna via blocket^^ Får väll smsa han och fråga ;) Tack för svaren^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Asså, det beror på vad du köper, du kan inte bara löpa en speedis och ta bort reg - plåten sen är den 30moppe. Jag ser fördelar med EU moped då man får köra i 45/kmh ;) [Men vem håller de hastigheterna?] haha vem?! :P INGEN! alla 30moppar e 80moppar :P och likaså med 45mopparna vissa går upp mot 110 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 (redigerat) vad snackar du om? en 30 moppe går inte i 80? En EU går verkligen inte 110, är du packad eller? Redigerat 4 Juni 2009 av Raeven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Asså, det beror på vad du köper, du kan inte bara löpa en speedis och ta bort reg - plåten sen är den 30moppe. Jag ser fördelar med EU moped då man får köra i 45/kmh ;) [Men vem håller de hastigheterna?] haha vem?! :P INGEN! alla 30moppar e 80moppar :P och likaså med 45mopparna vissa går upp mot 110 :P Huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.