cooldude Skrivet 23 Juni 2009 Författare Rapport Skrivet 23 Juni 2009 Tjenna Cooldude! Jag spelar habbo och jag hade verkligen velat ha ngn möbel, 1 eller någon mera Sök på Freax123 och ta ''Donn-Rum! :)'' Och lägg in ngn möbel där! Tack :) :cool: no problem :) Citera
cooldude Skrivet 1 Juli 2009 Författare Rapport Skrivet 1 Juli 2009 (redigerat) Tjenna alla! Jag skulle gärna vilja ha lite möbler till min habbo! Behöver inte vara flera, kan vara en Sök på Freax123 Ta ''Donn-Rum'' Och lägg in :) Tack Det finns inget rum som heter Donn-rum. Redigerat 9 Juli 2009 av cooldude Citera
cooldude Skrivet 24 Augusti 2009 Författare Rapport Skrivet 24 Augusti 2009 Någon som kan låsa, snälla? Citera
Rhino Skrivet 27 Augusti 2009 Rapport Skrivet 27 Augusti 2009 men ändra trådens namn.. LÅS. då är et lättare för MOD'S att låsa. Citera
Distinction Skrivet 31 Augusti 2009 Rapport Skrivet 31 Augusti 2009 Men jag vill gärna ha något! tar vad somhelst, mitt namn e alexice96, om jag får något kan du dropa det i mitt rum" a little bit cool" Citera
Rovarkungen Skrivet 1 September 2009 Rapport Skrivet 1 September 2009 (redigerat) men ändra trådens namn.. LÅS. då är et lättare för MOD'S att låsa. Kan man ändra sina egna trådars namn? :o Redigerat 1 September 2009 av Downz Citera
MentalogisT Skrivet 1 September 2009 Rapport Skrivet 1 September 2009 okejHade förhoppningar för dig grabben, men nu är de borta.. Trodde du verkligen jag var seriös? Mr. Fail, welcome to what i call sarcasm. Citera
Rhino Skrivet 1 September 2009 Rapport Skrivet 1 September 2009 (redigerat) men ändra trådens namn.. LÅS. då är et lättare för MOD'S att låsa. Kan man ändra sina egna trådars namn? :o Jepp. om du ändrar allt. när ud tex ska redigera nåt när du ksrev fel så kan du trycka på Ändra (Full Ändring) nåt sånt. Redigerat 1 September 2009 av Senshi Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.