TheUnnamed Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 Okej, och när sa jag att jag håller på med Photoshop? Vad har detta med teman till mobiler att göra? OnT: p10, be gone. Jag har väl inte sagt att jag är grym på PS, bara för att jag håller på med det? Jag har testat GIMP och tycker det är simplare än PS. Det är vad jag tycker, så live with it. Hahaha. Först säger du att du inte håller på med photoshop? Sen kommer en p10 och äger dig? Du ber denna att dra för att du just blev ägd? Sen säger du att du håller på med Photoshop, wtf? Roligt var det att läsa iaf vad vore ett forum utan sånna som dig Technolover, tack för skrattet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 27 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 (redigerat) Ja du, man får bjuda på sig själv någon gång, helt enkelt. Redigerat 27 Juni 2009 av TechnoLover Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 Ja du, man får bjuda på sig själv någon gång, helt enkelt.Du är en gående aptit retare. Klura ut den ni! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Låser då tråden har spårat ur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg