loopen Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 på våran skola får vi inte jöra nåt kul alls vi får typ bara velja på svenska matte och sånna där ämnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 När jag hade elevens val, fick man sitta vid en skitdator, själv gick man in på Wikipedia och sökte på F*tta, P*nis, m.m. Moget jag vet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Vi har elevens val på min skola. Det finns roliga saker att välja mellan enligt mig t.ex experiment. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Vi har 10 lektioner på en termin. Jag hade hemkunskap (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Vi har bara fyra elevens val dagar per år och två på av dem får man bara välja mellan svenska, matte och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 hade elevens val när jag gick 4-5...inte mycket till elevens val dock. Man var tvungen att arbeta med något man var svag i. Orättvist då dom som var dåliga på allt fick betydligt fler alternativ att välja emellan x_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.