slabb Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Tja, kan ni säga dem spel som ni verkligen, verkligen gilla och som ni bara var tvugna att spela här? Har kört WoW ett bra tag nu så testa jag warhammer AOR men det var inte min sorts spel och så testa jag age of conan... måste säja att det var det tråkigaste spel jag kört... men ja, nu vill jag ha ERA tips :P //slabb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Du tänkte på multiplayer spel antar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slabb Skrivet 5 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 ne, jag tänkte på vilket spel som helst men det var väl svårt att förstå för jag nämnde ju bara multiplayer spel, så altså säg det spel ni blivit riktigt beroende av vilket det än är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Pacman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slabb Skrivet 5 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 ja pacman är kul men jag skulle nog inte nörda det i flera timmar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Combat arms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Warcraft III, klara campaign och sedan kör DoTA online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 Men hmm jaha. Alltså det finns hur många spel som helst som man hackat på dem senaste åren... Men vi säger gratis spel då... Typ within a deep forest är väl det jag nötat mest dåra men i skoldatorerna brukar vi spela lite mario world :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 NFS Porsche 2000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 NFS Porsche 2000.Aa, Det spelet är guddomligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 Call of Duty: World at War eller Call of Duty 4: Modern Warfare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 Xperteleven.com haha (om du gillar fotboll) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.