afwrgrg Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Skrivet 6 Juni 2009 (redigerat) Är det någon som vill hjälpa/få vidmaster challenge annual??? Denna achivement är en del av road to RECON. Det står på bungie att om man får alla vidmaster challenges så är man på god väg mot recon. Skriv nedan om ni är intresserade :D Redigerat 6 Juni 2009 av MRedge19
Fruktnystan Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Skrivet 6 Juni 2009 Jag har redan gjort det en gång, och det var rätt lätt, så om du kan fixa två pers till så kanske jag orkar vara med.
afwrgrg Skrivet 6 Juni 2009 Författare Rapport Skrivet 6 Juni 2009 Jo jag vet men problemet är ju att hitta folk som inte quitar hela tiden. Ja har försökt 3 gånger och varje gång har nån leavat eller inte dykt upp:(
Fruktnystan Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Skrivet 7 Juni 2009 Jo jag vet men problemet är ju att hitta folk som inte quitar hela tiden. Ja har försökt 3 gånger och varje gång har nån leavat eller inte dykt upp:( Skaffa svenska vänner som du kan snacka med. Jag har en kompis som kanske är med.
afwrgrg Skrivet 10 Juni 2009 Författare Rapport Skrivet 10 Juni 2009 Ja addar dig på liven Fruktnystan. Vad heter du på xbox live Parkour????
Distinction Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Skrivet 22 Juni 2009 jag vill gärna va med :) GT:killermachin3 1
Rekommendera inlägg