Hellbringer Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 Har en extra kod kvar och jag undrar om någon vill ha den. Ge mig också en bra anledning att ge just dig koden. Den med den bästa anledningen får koden. Tävlingen avslutas imorgon klockan 12:00. Glömde nästan att säga att endast ps3 ägare får skriva i tråden!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 Jag tycker jag förtjänar den, jag spelar så mycket ps3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 6 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 Någon annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Om koden inte har gets ut än så försöker jag xD Jo jag har några spel. Men inget spel är ett som jag gillar och det där är just ett sånt spel jag gillar. Jag har inga pengar just nu så jag kan inte köpa det och jag ska spara till annat. Så jag skulle gärna vilja ha koden. MVH: Jacob Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Tack så mycket för koden Hellbringer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Flyttar till ps3 forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 10 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Tack så mycket för koden Hellbringer! Varsågod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Hur fick du koden S: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 11 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Hur fick du koden S: Fick en kod för jag bokade inFAMOUS och en till kod från loading.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.