Rallypacker Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Jag ska snart köpa ett Xbox och jag undrar en sak. Är det svårt att styra vapnet med handkontroll? Själv är jag van med ett tangentbord och en datamus. Är det svårt att vänja sig o.sv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 (redigerat) Min kompis har problem med sånt iaf... Fast han blir bättre med tiden. Det går ju också att ändra kontroll. Redigerat 9 April 2004 av Secred Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Det e inget problem men personligen föredrar jag tangetbord och mus......men det e en ´vanesak..... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 (redigerat) Jag hoppas att jag lär mig... Redigerat 10 April 2004 av Zion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 lättast jag kan styra är på Counter-Strike Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Jag tycker handkontroll är perfekt men jag har bara spelat skjutspel på data 1 gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Det beror på vilket spel. Men jag tycker inte att det är svårt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 17 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 skönt att höra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Tycker det är skit svårt. Provspelade på en affär och då gick de tinte så bra :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 de kan va lite svårt i början men sen lär man sej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 18 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 ja, det blir nog lättare med tiden... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 det kan vara ganska svårt i burjan men sen kommer det !!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg