Vet_inget Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Det är inte svårare än det ser ut!!! Och det ser INTE svårt ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Jag ska snart köpa ett Xbox och jag undrar en sak. Är det svårt att styra vapnet med handkontroll? Själv är jag van med ett tangentbord och en datamus. Är det svårt att vänja sig o.sv? Nej..bara man ställel in det som man vill ha.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 JA!! Lyssna på silver star!!! Det finns en stil som för alla!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magan Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Det tar tid och vänja sig men när man har kört ett tag då helt plötsligt tycker man det är lätt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 26 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 jag lär mig nog med tiden! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magan Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Du zion när du har köpt ditt X-box så köp Kung FU CHAOS som första spel det är skitkul spel så jag garanterar att du köper KungFuCHAOS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Det e lätt att vänja sig! Det svåra e att vänja av sej!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg