Evileye Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 (redigerat) Rösta på vem som du gillar mest Ruffy...eller... Naruto. Tex: 4 poäng till Ruffy & 2 poäng till Naruto Tex: 2 poäng till Ruffy & 4 poäng till Naruto Vem jag röstar på får ni se i slutet :) <_< :rolleyes: Undrar vem som vinner kanske... ruffy.bmp naruto_vs_ruffy.bmp naruto.bmp Redigerat 6 Juni 2009 av Evileye Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hakufu Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 Röstar på Naruto Uzumaki. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 (redigerat) Rösta på vem som du gillar mest Ruffy...eller... Naruto. Tex: 4 poäng till Ruffy & 2 poäng till Naruto Tex: 2 poäng till Ruffy & 4 poäng till Naruto Vem jag röstar på får ni se i slutet :) <_< :rolleyes: Undrar vem som vinner kanske... Ruffy? Han heter Luffy..Iaf har inte jag hört Ruffy ;s Anywayz, röstar på Luffy. 6 poäng till Luffy. Btw, ganska onödig tråd. Redigerat 7 Juni 2009 av Quatix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Röstar på Ruffy! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Onödig tråd låst :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg