JonteFire2 Skrivet 13 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 ja andra staden är rätt tråkig den har bara 1 kul grej och det är det stora berget as kul att hoppa därifrån :lol:okej :P får testa ;) hehemen tar denna staden lång tid att klara? Längtar tills jag kommer till den största :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 nä den går rätt fort att klara ut :P du är klar på en halvtimme :P sen är det sanfierro :D Efter the Truths uppdrag are you going to Sanfierro? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 13 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 nä den går rätt fort att klara ut :P du är klar på en halvtimme :P sen är det sanfierro :D Efter the Truths uppdrag are you going to Sanfierro? ja. den staden e så j*vla stoor :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 En halvtimme för att klara uppdragen innan san fierro? Vad använder du då, spola snabbt fusk? Man kan omöjligt klara det på en halvtimme. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 14 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 men nu är jag iallafall i San Fierro :D as nice stad :) Men jag skulle vilja veta alla 2-player ställen på en karta.. Tror ni att ni kan fixa en sån karta så prickar ni i alla 2player ställen och sen klistrar in den här :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 (redigerat) Typ... Lagom stor egentligen XD Redigerat 14 Juni 2009 av Runar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 14 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Schyysst :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 15 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Men jag skulle behöva hjälp med en sak till: Det är så att jag råkade fuska till mig asmycket pengar som inte var med mening :( Vet ni något sätt hur jag blir av med dem snabbt? Jag har försökt att bli tagen av polisen men jag har kvar mina pengar ändå! :/ gör jag nåt fel med det? jag vill helst inte hålla på att köpa massa saker för pengarna för det kommer ju ta aslång tid.. PS: har typ 453000 och kan behålla typ 15000 om det går... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 (redigerat) varför vill du ha mindre? spela tills du kommer till LV då kan du spela bort alla dina pengar och ett par miljoner till så du blir skyldig pengar. det går undan ochså ;) Redigerat 15 Juni 2009 av Thug4Life Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
inter3 Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 varför vill du ha mindre? spela tills du kommer till LV då kan du spela bort alla dina pengar och ett par miljoner till så du blir skyldig pengar. det går undan ochså ;) Exacly :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaark91 Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Eller så vinner du ännu mer :P Egen risk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg