Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

ja andra staden är rätt tråkig den har bara 1 kul grej och det är det stora berget as kul att hoppa därifrån :lol:

okej :P får testa ;) hehe

men tar denna staden lång tid att klara?

Längtar tills jag kommer till den största :D

Gäst Eminem4Life
Skrivet

nä den går rätt fort att klara ut :P du är klar på en halvtimme :P sen är det sanfierro :D Efter the Truths uppdrag

are you going to Sanfierro?

Skrivet

nä den går rätt fort att klara ut :P du är klar på en halvtimme :P sen är det sanfierro :D Efter the Truths uppdrag

are you going to Sanfierro?

ja. den staden e så j*vla stoor :P
Skrivet

En halvtimme för att klara uppdragen innan san fierro? Vad använder du då, spola snabbt fusk? Man kan omöjligt klara det på en halvtimme.

Skrivet

men nu är jag iallafall i San Fierro :D as nice stad :)

Men jag skulle vilja veta alla 2-player ställen på en karta..

Tror ni att ni kan fixa en sån karta så prickar ni i alla 2player ställen och sen klistrar in den här :)

Skrivet

Men jag skulle behöva hjälp med en sak till:

Det är så att jag råkade fuska till mig asmycket pengar som inte var med mening :(

Vet ni något sätt hur jag blir av med dem snabbt? Jag har försökt att bli tagen av polisen men jag har kvar mina pengar ändå! :/ gör jag nåt fel med det?

jag vill helst inte hålla på att köpa massa saker för pengarna för det kommer ju ta aslång tid..

PS: har typ 453000 och kan behålla typ 15000 om det går...

Skrivet (redigerat)

varför vill du ha mindre?

spela tills du kommer till LV då kan du spela bort alla dina pengar och ett par miljoner till så du blir skyldig pengar.

det går undan ochså ;)

Redigerat av Thug4Life
Skrivet

varför vill du ha mindre?

spela tills du kommer till LV då kan du spela bort alla dina pengar och ett par miljoner till så du blir skyldig pengar.

det går undan ochså ;)

Exacly :P

• Skapa ny...