Gäst Marriland Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Jag har en fråga till er där ute. Det känns som om mitt counter strike laggar. När jag skjuter så förstoras siktet snabbt typ på 4 skott men går långsamt tillbaka. Ibland så kan det skjuta typ 1 sec efter att jag har tryckt. HJÄLP MIG NÅGON.¨ Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Rekyl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Yepp, rekyl eller för höga inställningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst csexpertz Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Är så för mig också :\ Men testa ändra inställnigar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Marriland Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Vad för inställningar ska jag ändra? Där man ska välja internethastighet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Resolution. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Ingenting hjälper mot rekyl, det bästa du kan göra är att ändra grafikinställningar och bestämma diverse kommandon för att få bästa prestandan. Besök fragbite.nu och leta efter lite guider för sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Kan vara skins du laddat ner också. T.ex. när jag hade Axe Spray som granater, de var väldigt välgjorda man när man slängde dom och de exploderade så laggade det till lite. Kanske du ha några vapen skins som får det att lagga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Marriland Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Kan vara skins du laddat ner också. T.ex. när jag hade Axe Spray som granater, de var väldigt välgjorda man när man slängde dom och de exploderade så laggade det till lite. Kanske du ha några vapen skins som får det att lagga? Ja, Jag har laddat ner axe granater och andra skins och laggt in de, men när jag spelar är det bara som vanligt. Borde kanske ta bort de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Kan vara skins du laddat ner också. T.ex. när jag hade Axe Spray som granater, de var väldigt välgjorda man när man slängde dom och de exploderade så laggade det till lite. Kanske du ha några vapen skins som får det att lagga? Ja, Jag har laddat ner axe granater och andra skins och laggt in de, men när jag spelar är det bara som vanligt. Borde kanske ta bort de. Testa och dra ur dom (skinsen) ur mappen och om det inte hjälper kan du dra in dom igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Marriland Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Kan vara skins du laddat ner också. T.ex. när jag hade Axe Spray som granater, de var väldigt välgjorda man när man slängde dom och de exploderade så laggade det till lite. Kanske du ha några vapen skins som får det att lagga? Ja, Jag har laddat ner axe granater och andra skins och laggt in de, men när jag spelar är det bara som vanligt. Borde kanske ta bort de. Testa och dra ur dom (skinsen) ur mappen och om det inte hjälper kan du dra in dom igen. Mina skins funkar inte vet inte varför, men när jag drog bort skinsen så började kniven fungera. :huh: Men när jag växlade vapen (Q) så funkade inte kniven. P.S Det laggar inte längre. Tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.