JonteFire2 Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 har dödat en flickvän som jag nyligen har fått :( Denise heter hon... Kan jag få henne tillbaka? Jag har inte sparat spelet än så svara gärna väldigt snabbt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Hon kommer tillbaka efter ett tag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 8 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Hon kommer tillbaka efter ett tag.handlar det om några dagar eller veckor eller efter att jag har stängt av? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 har dödat en flickvän som jag nyligen har fått :( Denise heter hon... Kan jag få henne tillbaka? Jag har inte sparat spelet än så svara gärna väldigt snabbt! ja klart du kan få tillbaka henne om du inte har sparat ladda ditt senaste sparade spel :P så är hon där :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 8 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Omen nu har jag ju sparat!! KOmmer hon inte tillbaka ändå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Omen nu har jag ju sparat!! KOmmer hon inte tillbaka ändå? jo hon är där efter ett tag även om du sparat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 nej hon är inte där om han Dödat henne du måste starta om spelet från Hela Början om du ska ha henne tillbaka... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 11 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 vete f*n vem jag ska tro på... den ene säger att hon kommer tillbaka efter ett tag och den andra säger att hon inte kommer tillbaka :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
clon Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 har dödat en flickvän som jag nyligen har fått :( Denise heter hon... Kan jag få henne tillbaka? Jag har inte sparat spelet än så svara gärna väldigt snabbt! tror det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreaxxD00d Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Du kan inte få tbx henne om du har dödat henne, men oroa dej inte :'D Det kommer fler flickvänner senare i spelet :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Du kan inte få tbx henne om du har dödat henne, men oroa dej inte :'D Det kommer fler flickvänner senare i spelet :P exakt Lissen to the man :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 12 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 aa, jag har kommit till Catalina :P henne vill jag f*n inte ha :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg