Northwest Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 (redigerat) jo när jag har installerat en mod och ska starta spelet så stannar den halvvägs där den ska ladda.När jag har avinstallerat modden så fungerar det igen.kan någon hjälpa mig så det fungerar med mods. mvh Thug4life. Redigerat 9 Juni 2009 av Thug4Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 reinstall the game ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 10 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 felet är att det är den andra versionen av spelet.som inte går att modda. -_- någon som vet om man kan konvertera det till den första versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Japp, om du laddar ner den här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 10 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 fy f*n va gött! tack så hemskt mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.