msa Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Skrivet 10 Juni 2009 Steam har slutat att fungera nu, allt som händer när jag startar är det här: håller på så i timmar utan att det händer nåt och det funkar inte att instalera om det. Har skitsegt telia modem ( det tog 5 min att ladda upp printscreenen) snälla hjälp vill spela portal!!!
Vitdom Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Skrivet 10 Juni 2009 Pröva att sätta uppdateringsservern till Sverige(Sweden). Ställ också in språket i Steam till engelska. Jag vet av egen erfarenhet att den svenska versionen är både buggig och krånglig. Settings->Downloads->Download region: Sweden. Om det inte fungerar då tror jag nog att det är bäst att försöka starta om datorn och Steam och låta den stå tills den gjort det den ska.
PotTe Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Skrivet 11 Juni 2009 Pröva att sätta uppdateringsservern till Sverige(Sweden). Ställ också in språket i Steam till engelska. Jag vet av egen erfarenhet att den svenska versionen är både buggig och krånglig. Settings->Downloads->Download region: Sweden. Om det inte fungerar då tror jag nog att det är bäst att försöka starta om datorn och Steam och låta den stå tills den gjort det den ska. EDIT: Settings --> Updates --> Update region xx|Sweden|xx
msa Skrivet 11 Juni 2009 Författare Rapport Skrivet 11 Juni 2009 Har haft Sverige som hämtningsområde hela tiden, men det funkar inte att låta det stå på för att den slutar svara och stängs av efter ett tag.
OOME Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Skrivet 12 Juni 2009 Formatera om Datorn kanske om du kan? Annars skaffa nytt Bredband, men det kanske inte är så lätt..
msa Skrivet 12 Juni 2009 Författare Rapport Skrivet 12 Juni 2009 Har formaterat ett par gånger men samma problem uppstår ändå.
Rekommendera inlägg