GangsterTwist Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Skrivet 10 Juni 2009 Release Date: 6/12/2009 Platforms: PC, Xbox 360, Playstation 3 Publisher: Activision Developer: Radical Entertainment Genres: Action, Adventure ESRB: M De kommer ut om några dagar, jag undrar är det värt pengarna. Får dåliga reviews, PS3 versionen har ett problem att de inte går att installera det. ( http://www.joystiq.com/2009/06/10/ps3-vers...g-annoying-wor/ ) Och säger det är kul i 3-4 timmar sen är det ut-tjattande. Det har redan släppts i USA med release date: 6/9/2009. Kommer du köpa? varför? Kommer du inte köpa? varför? Citera
Hellbringer Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Skrivet 11 Juni 2009 Prototype kommer ut imorgon och det är bara j*vla skit Gamereactor som har gett det dåligt betyg för om du tittar på de andra som t.ex IGN så har spelet fått högt betyg. Ska köpa det men är inte säker om jag gör det imorgon. Citera
Garone Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Skrivet 11 Juni 2009 Prototype kommer ut imorgon och det är bara j*vla skit Gamereactor som har gett det dåligt betyg för om du tittar på de andra som t.ex IGN så har spelet fått högt betyg. Ska köpa det men är inte säker om jag gör det imorgon. IGN sa att det var repetivt och gav det 7.5 Sen så verkar jävligt många recenserare ha blivit betalda för att skriva gott om det Citera
Garone Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Skrivet 11 Juni 2009 (redigerat) Quick update: Har lirat Prototype ett tag nu till datorn. Måste säga att det är väldigt kul men kameran och kontrollerna är det värsta jag någonsin varit med om... Spelade in lite gameplay: http://www.youtube.com/watch?v=gzWawyJpD20 Redigerat 11 Juni 2009 av Garone Citera
GangsterTwist Skrivet 11 Juni 2009 Författare Rapport Skrivet 11 Juni 2009 Quick update: Har lirat Prototype ett tag nu till datorn. Måste säga att det är väldigt kul men kameran och kontrollerna är det värsta jag någonsin varit med om... Spelade in lite gameplay: http://www.youtube.com/watch?v=gzWawyJpD20 Spelet ser väldigt tråkigt ut att lira. :( Citera
Garone Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Skrivet 11 Juni 2009 Quick update: Har lirat Prototype ett tag nu till datorn. Måste säga att det är väldigt kul men kameran och kontrollerna är det värsta jag någonsin varit med om... Spelade in lite gameplay: http://www.youtube.com/watch?v=gzWawyJpD20 Spelet ser väldigt tråkigt ut att lira. :( Storyn är hemsk, karaktärerna är tråkiga som f*n, "sidouppdragen" är det mest skrattretande jag någonsin sett, arkad delarna av spelet får det att kännas så billigt, grafiken är medioker, kontrollerna hemska ( iaf till dator ), ibland blir det så kaotiskt att man blir stressad ( hundratals explosioner runt om en, folk som springer runt som yra höns, hundratals militärer, helikoptrar och pansarvagnar som skjuter på en medans man blir jagad av mutanter. Några positiva saker: Det är väldigt kul att springa runt och kötta folk, klättra på byggnader, landa på folk och liknande. Main-uppdraget är ganska så kul att spela ( skippar alla mellansekvenser och story-delar eftersom storyn inte är värt det ) Det är inte så repetivt som jag trodde att det skulle vara utan det varierar nog mycket. Av mig får det en 6.5'a av 10. Citera
GangsterTwist Skrivet 15 Juni 2009 Författare Rapport Skrivet 15 Juni 2009 Quick update: Har lirat Prototype ett tag nu till datorn. Måste säga att det är väldigt kul men kameran och kontrollerna är det värsta jag någonsin varit med om... Spelade in lite gameplay: http://www.youtube.com/watch?v=gzWawyJpD20 Spelet ser väldigt tråkigt ut att lira. :( Storyn är hemsk, karaktärerna är tråkiga som f*n, "sidouppdragen" är det mest skrattretande jag någonsin sett, arkad delarna av spelet får det att kännas så billigt, grafiken är medioker, kontrollerna hemska ( iaf till dator ), ibland blir det så kaotiskt att man blir stressad ( hundratals explosioner runt om en, folk som springer runt som yra höns, hundratals militärer, helikoptrar och pansarvagnar som skjuter på en medans man blir jagad av mutanter. Några positiva saker: Det är väldigt kul att springa runt och kötta folk, klättra på byggnader, landa på folk och liknande. Main-uppdraget är ganska så kul att spela ( skippar alla mellansekvenser och story-delar eftersom storyn inte är värt det ) Det är inte så repetivt som jag trodde att det skulle vara utan det varierar nog mycket. Av mig får det en 6.5'a av 10. Tack för informationen, jag skulle köpa Prototype och Infamous och Red Faction. Dock är de ont om pengar, har ju bara råd med ett spel. Men Prototype känns inte som ett säkert kort, och jag gillade inte demot till InFamous, och Red Faction har bara försvunnit från mitt intresse just nu. Jag har noll idé av vad jag ska köpa/göra.. Citera
360Xbox Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Skrivet 15 Juni 2009 (redigerat) + Alex Mercer + Bra spelkontroll (Xbox 360) + Stor stad med mycket folk + Blodigt, brutalt + Härliga krafter + Roliga events + Lång story + Det kan vara svårt, men in frustrerande + Varierade uppdrag + Bra "stealth" + Roliga Achievements + Riktigt kul att åka pansarvagn - Medioker grafik - Storyn är ganska krånglig - Som Garone sa, man blir riktigt stressad när det är 1000000 mutanter efter en och det är explosioner över allt - Då man har varvat spelet, då är det ju fortfarande mutanter och militärer över allt. Kan man inte få bort dom på nått sätt så det bara är vanliga människor kvar? Gangstertwist, jag tycker du borde köpa Prototype, det är riktigt bra faktist. Grafik: 8/10 Spelkontroll: 10/10 Gameplay: 10/10 Hållbarhet: 10/10 Spel som helhet: 10/10, ett av dom bästa spelen i år. KOLLA I HD Redigerat 15 Juni 2009 av 360Xbox Citera
Garone Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Skrivet 15 Juni 2009 + Alex Mercer + Bra spelkontroll (Xbox 360) + Stor stad med mycket folk + Blodigt, brutalt + Härliga krafter + Roliga events + Lång story + Det kan vara svårt, men in frustrerande + Varierade uppdrag + Bra "stealth" + Roliga Achievements + Riktigt kul att åka pansarvagn - Medioker grafik - Storyn är ganska krånglig - Som Garone sa, man blir riktigt stressad när det är 1000000 mutanter efter en och det är explosioner över allt - Då man har varvat spelet, då är det ju fortfarande mutanter och militärer över allt. Kan man inte få bort dom på nått sätt så det bara är vanliga människor kvar? Gangstertwist, jag tycker du borde köpa Prototype, det är riktigt bra faktist. Grafik: 8/10 Spelkontroll: 10/10 Gameplay: 10/10 Hållbarhet: 10/10 Spel som helhet: 10/10, ett av dom bästa spelen i år. KOLLA I HD Ursäkta uttrycket, men hur f*n kan du tycka att events är kul? "Döda 30 soldater på 1 minut!" "Spring från A till B på 30 sekunder" nej usch fy f*n... Sånt platsar bara i arkadspel Citera
GangsterTwist Skrivet 15 Juni 2009 Författare Rapport Skrivet 15 Juni 2009 såg videon, och tycker det känns som dom ville göra det så j*vla badass med så mycket som möjligt att göra, att jag börjar undra hur finslipat allt är, är det top notch gameplay, eller lite rislig? Citera
Hellbringer Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Skrivet 15 Juni 2009 Själv tycker jag att spelet är bra. Får 8/10 av mig. Citera
Garone Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Skrivet 15 Juni 2009 såg videon, och tycker det känns som dom ville göra det så j*vla badass med så mycket som möjligt att göra, att jag börjar undra hur finslipat allt är, är det top notch gameplay, eller lite rislig? Beror på vad du menar... Det finns inte så mycket att göra förutom att springa runt och kötta random folk och göra story uppdragen. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.