Hoppa till innehåll

Miley Cyrus

Rekommendera inlägg

Jag håller med. Ni är själva omogna, som klagar på 12:or och sågar en annan för hans musiksmak.

Jag vet att jag gillar nästan all musik, men det kunde inte platsa i mitt namn.

Tolin, du har alltid varit lite sarkastisk, lite omogen, lite katig, men främst otroligt omogen.

Darkshiver, vad jag tycker om dig bekräftas med en fpalm. :_ Total epic fail.

Raeven, suck. :closedeyes: :closedeyes: Biggest damn fail of them all.

1. det här är inte musiksmak, det är mer... oljudet man föredrar precis innan man ska skjuta sig själv. Miley Cyrus gör precis lika mycket "musik" som Darin, alltså inget för att förtydliga det. (my opinion)

2. du kunde ju heta musiclover?

3. Tolin, DS och Räven är kungar jämfört med dig.

4. Om du försökte dumförklara eller dissa nån så var det jävligt misslyckat. det funkar aldrig gatt bara skriva "failfailfailfailfailfailfailfail". ya need motivation.

5. jag är förvånad över att du inte har Miley Cyrus's hemsida som startsida. till och med du borde kunna hitta den på google.

1: Du kan inte ha mer fel.

2: Jag vet, men det tänkte jag inte på då. :_

3: De är så långt ner i smutsen att man inte vet var de slutar och den börjar.

4: Du kan inte ha mer fel, bitch.

5: Nähä? :_

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 38
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ni försöker framstå som mogna i jämfört med Technolover, men tyvärr, när ni börjar hålla på så här bara för att han gillar miley cyrus får bara er att framstå som omogna.

Technolover kanske är kaxig, men att sjunka ner i hans nivå? Det trodde jag aldrig om er.

hemsidan: http://www.mileycyrus.com/official

Wikipedia: http://sv.wikipedia.org/wiki/Miley_Cyrus#Album

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Darkshiver

Jag håller med. Ni är själva omogna, som klagar på 12:or och sågar en annan för hans musiksmak.

Tolin, du har alltid varit lite sarkastisk, lite omogen, lite katig, men främst otroligt omogen.

1. det här är inte musiksmak, det är mer... oljudet man föredrar precis innan man ska skjuta sig själv. Miley Cyrus gör precis lika mycket "musik" som Darin, alltså inget för att förtydliga det. (my opinion)

4. Om du försökte dumförklara eller dissa nån så var det jävligt misslyckat. det funkar aldrig gatt bara skriva "failfailfailfailfailfailfailfail". ya need motivation.

5. jag är förvånad över att du inte har Miley Cyrus's hemsida som startsida. till och med du borde kunna hitta den på google.

Nej nu j*vlar dtt patetiska avskum.

1. Dave har så j*vla mycket mer rätt än du nånsin kommer kunna stava till din fjolla.

2. Tänker du överhuvudtaget?

3. Varför gillar folk oss mer än dig då om vi nu är så hemska, omogna, äckliga, omoraliska and shit? Är du Guds gåva till våran jord eller? Nej du är en patetisk idiot som bara trollar och inte har någon plats på denna jord förutom under en sten där ingen vill se dig.

4. Han hade jävligt rätt. Du är fail. Allt du gör är fail. DU DUMFÖRKLARAR EN PERSON OCH DET ÄR DIG. Sen att du försöker spela supermature och lolsmart i ämnen hit o dit så funkar det inte.

5. eftersom du aldrig tänker ditt troll. Så googlar du säkert på youtube? I wouldn't be surprised.

Och en sådan som du bör inte kalla mig för pure epic fail. Den som är det isåfall är du.

Rapto: Men vafan. Jag vill inte framstå som mogen. I don't care! Jag är 14 och en fjortis! låt mig vara 14, jag vill inte vara 19 i en 14 årings kropp. Även om TechnoLover är en patetisk råtta så är han ganska korkad som håller på och verkligen trollar alla emot sig ^^

Han är så fail att tjaa. Det finns inte ord som kan beskriva hur gränslöst fail han är.

Redigerat av Darkshiver
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är bara att ignorerar honom. Ni kunde redan från första inlägget ha länkat till en sida där alla låtar hon har gjort/kommer att göra exempelvis wikipedia så hade han fått sin fråga besvarad. Men vad gör ni istället? Börjar klaga på honom bara för att han gillar henne. Jag låter dig vara 14 år, låt honom gilla Miley Cyrus.

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Darkshiver

Ja det skulle vi ha kunnat. Men nu gjorde vi inte det och ville antagligen reta honom lite för att han gillar Cyrus. Orkar inte bry mig nu men någon startade the fight och det blev värre tills nu ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej nu j*vlar dtt patetiska avskum.

1. Dave har så j*vla mycket mer rätt än du nånsin kommer kunna stava till din fjolla.

2. Tänker du överhuvudtaget?

3. Varför gillar folk oss mer än dig då om vi nu är så hemska, omogna, äckliga, omoraliska and shit? Är du Guds gåva till våran jord eller? Nej du är en patetisk idiot som bara trollar och inte har någon plats på denna jord förutom under en sten där ingen vill se dig.

4. Han hade jävligt rätt. Du är fail. Allt du gör är fail. DU DUMFÖRKLARAR EN PERSON OCH DET ÄR DIG. Sen att du försöker spela supermature och lolsmart i ämnen hit o dit så funkar det inte.

5. eftersom du aldrig tänker ditt troll. Så googlar du säkert på youtube? I wouldn't be surprised.

Och en sådan som du bör inte kalla mig för pure epic fail. Den som är det isåfall är du.

Rapto: Men vafan. Jag vill inte framstå som mogen. I don't care! Jag är 14 och en fjortis! låt mig vara 14, jag vill inte vara 19 i en 14 årings kropp. Även om TechnoLover är en patetisk råtta så är han ganska korkad som håller på och verkligen trollar alla emot sig ^^

Han är så fail att tjaa. Det finns inte ord som kan beskriva hur gränslöst fail han är.

Bra sagt Rapto, men vad menar du med "sjunka ner till hans nivå" ??

1: Jag har mer rätt än Dave och jag stavar bättre än er två tillsammans. Jag har en bra grammatik som kommer hålla längre än två slum-råttors wannabe-trobarns svenska.

2: Ja. Surprised?

3: Nej, jag är inte mer älskad än vad du och Dave är.

4: Han kanske har rätt, men jag är inte "fail" och allt jag gör är inte "fail". Jag dumförklarar ingen, speciellt inte mig själv.

Jag är mogen, men inte "lolsmart" vad det nu betyder. Jag bor inte i den undre världen och pratar därför inte så.

5: Troll? Måste du ta till svordomar och nedsättande ord när du håller på att förlora? I'm not surprised. Jag "googlar" int på Youtube, det gör jag på Google.se.

"en sådan som jag" bör kalla dig för fail eller misslyckande när jag får nedsättande ord tillbaka. Tror du jag bryr mig om dina små pikar?

Jag vill iallafall framstå som mogen, och jag vet att jag är jäkligt mer mogen än du. Jag är bara 15 år, men har alltid fått ta ansvar och gör viktiga beslut. Du är en typisk WoW-unge som sitter vid datorn 24/7 och skriker på mamma eller pappa om det är något.

Jag har blivit lärd att vill man något får man göra det själv. Kanske därför jag är mycker mer mogen än vad folk tror. Skenet kan bedra, vet du.

Jag tycker själv att jag är en 19-åring i en 15-årings kropp.

Jag är ingen patetisk råtta och verkligen inte korkad och definitivt inte fail.

Du är ett typiskt IG-barn som skiter i skolan för att böta WoW. Tragiskt, ja, men det är så det är och kommer att vara.

Face the fact and live with it.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Darkshiver

Bara att du skriver att jag är ett wow-barn är ju inkompetent och visar tecken på hur omogen och korkad du är.

Jag har aldrig spelat wow, kommer aldrig att göra det heller.

In your face, bitch och även om du vill framstå som mogen går det inte särskilt bra.

Vet du inte vad troll betyder? Stackare, bli lite mer MOGEN då förfan.

"Jag vill iallafall framstå som mogen, och jag vet att jag är jäkligt mer mogen än du. Jag är bara 15 år, men har alltid fått ta ansvar och gör viktiga beslut. Du är en typisk WoW-unge som sitter vid datorn 24/7 och skriker på mamma eller pappa om det är något.

Jag har blivit lärd att vill man något får man göra det själv. Kanske därför jag är mycker mer mogen än vad folk tror. Skenet kan bedra, vet du."

Wow, ansvar och viktiga beslut vid 15 års ålder, för det får ju bara du göra.. *hinthint*

Jag skriker aldrig på mina föräldrar, det är oartigt.

Även om du ser dig som supermogen och mer mogen än din ålder bevisar du det inte bra. Knappt alls om jag får säga det.

Jag är inget IG-barn heller, flera VG/MVG och inget IG även om du önskar det.

Sluta vara så osäker nu Member. Du vinner inte på att hålla på såhär.

Peace \m/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara att du skriver att jag är ett wow-barn är ju inkompetent och visar tecken på hur omogen och korkad du är.

Jag har aldrig spelat wow, kommer aldrig att göra det heller.

In your face, bitch och även om du vill framstå som mogen går det inte särskilt bra.

Vet du inte vad troll betyder? Stackare, bli lite mer MOGEN då förfan.

"Jag vill iallafall framstå som mogen, och jag vet att jag är jäkligt mer mogen än du. Jag är bara 15 år, men har alltid fått ta ansvar och gör viktiga beslut. Du är en typisk WoW-unge som sitter vid datorn 24/7 och skriker på mamma eller pappa om det är något.

Jag har blivit lärd att vill man något får man göra det själv. Kanske därför jag är mycker mer mogen än vad folk tror. Skenet kan bedra, vet du."

Wow, ansvar och viktiga beslut vid 15 års ålder, för det får ju bara du göra.. *hinthint*

Jag skriker aldrig på mina föräldrar, det är oartigt.

Även om du ser dig som supermogen och mer mogen än din ålder bevisar du det inte bra. Knappt alls om jag får säga det.

Jag är inget IG-barn heller, flera VG/MVG och inget IG även om du önskar det.

Sluta vara så osäker nu Member. Du vinner inte på att hålla på såhär.

Peace \m/

Man behöver inte bli mer mogen för att förstå att du slösar bort ditt liv vid datorn.

böta WoW.

?

Nöta WoW ska det vara. Jag skriver för fort.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Don't feed the trolls *facepalm*

Seriöst, är någon av er som skriver i tråden över 10? Eller vad f*n är det med er? Väx upp och respektera att folk får lyssna på vilken skit de vill utan att bli hackade på!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Don't feed the trolls *facepalm*

Seriöst, är någon av er som skriver i tråden över 10? Eller vad f*n är det med er? Väx upp och respektera att folk får lyssna på vilken skit de vill utan att bli hackade på!

Äntligen en som är seriös och mogen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...