Friday Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Hej! Min kompis ska köpa en ny bärbar dator. Ska användas till allt möjligt; spel, skolarbete etc. (då menar jag inte WoW, utan mer som sims -.-). Undrar om någon har något tips på någon riktigt bra bärbar dator? Har hört att ASUS skall ha bra datorer. Budget: Max 10000 Posta gärna förslag och formuleringar om just varför den datorn är bra. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PotTe Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 (redigerat) Denna kan köra dom nyaste spelen utan någon somhelst Hänsyn till "problem" Funkar galant till skolarbete . Jag har också lyssnat på musik,spelat spel,tittat på film, Bla (För det mesta "spel") -------------------------------------------------------------------------------------------- [ASUS] (Laptop) ASUSTeK Computer Inc. ASUS Notebook f5C Series. 3,0 Intel® Cleron® D CPU 220 @ 1.20GHz 1.20 GHz. 4,00 GB 32-Bitars operativsystem (WinVISTA) ---------------------------------------------------------------------------- PRIS: 5000;- (Sänkt med 842;-) [så det går ej att pruta] ;) | ---------------------------------------------------------------------------- Om han är intresserad så kan han bara ringa | 0760152166 | ---------------------------------------------------------------------------- Redigerat 12 Juni 2009 av PotTe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 (redigerat) Jag köpte i helgen denna fantaskiska dator, https://www.inet.se/datorer/baerbara/acer-a...remium/1967968/. Den är helt suverän och ligger på 50-60 fps på hyffsade inställningar i WoW. Jag råder han att köpa denna lätt. ;) Redigerat 12 Juni 2009 av Zhug Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Denna kan köra dom nyaste spelen utan någon somhelst Hänsyn till "problem" Funkar galant till skolarbete . Jag har också lyssnat på musik,spelat spel,tittat på film, Bla (För det mesta "spel") -------------------------------------------------------------------------------------------- [ASUS] (Laptop) ASUSTeK Computer Inc. ASUS Notebook f5C Series. 3,0 Intel® Cleron® D CPU 220 @ 1.20GHz 1.20 GHz. 4,00 GB 32-Bitars operativsystem (WinVISTA) ---------------------------------------------------------------------------- PRIS: 5000;- (Sänkt med 842;-) [så det går ej att pruta] ;) | ---------------------------------------------------------------------------- Om han är intresserad så kan han bara ringa | 0760152166 | ---------------------------------------------------------------------------- Du tror väl seriöst inte att en enkärnig 1.2 GHz kan köra de senaste spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Jag har en Asus C90, skitbra, allting funkar perfekt. Jag vet inte vilket pris den ligger på men fick den i julas 2007, då var den ganska dyr. Priset har säkert ändrats .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Denna kan köra dom nyaste spelen utan någon somhelst Hänsyn till "problem" Funkar galant till skolarbete . Jag har också lyssnat på musik,spelat spel,tittat på film, Bla (För det mesta "spel") -------------------------------------------------------------------------------------------- [ASUS] (Laptop) ASUSTeK Computer Inc. ASUS Notebook f5C Series. 3,0 Intel® Cleron® D CPU 220 @ 1.20GHz 1.20 GHz. 4,00 GB 32-Bitars operativsystem (WinVISTA) ---------------------------------------------------------------------------- PRIS: 5000;- (Sänkt med 842;-) [så det går ej att pruta] ;) | ---------------------------------------------------------------------------- Om han är intresserad så kan han bara ringa | 0760152166 | ---------------------------------------------------------------------------- Din processor klarar nog knappast the sims 3 eller några andra nya spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.