Limmer Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Hejsan alla slumrande cheaters där ute! Jag tänkte bara höra om det var någon mer än mig som var intreserad av att få en IT-Säkerhets kategori i forumet. (Och nej, vet du inte vad det är, ska du inte heller behöva veta det). Vad tror ni? En it-säkerhet's kategori inom dator? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 nej, det är bättre att diskutera det i Dator forumet .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 ta det som sagt i datorforumet. Om det blir väldigt många trådar om det i framtiden så blir det nog så att det kommer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Vem har sagt det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 ingen. Men jag tror nog att det kan komma om det blir många trådar om det. Men jag är ju inte säker :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 http://www.fuska.se/forum/Laes_Innan_Du_Sk...ud-t118604.html Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg