Gäst 40200 Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Vilken är din Favorit musik gènre? Min är deathcore Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Experimental/Alternative - Alltid originellt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Jadu, från Don McLean till The Offspring skulle jag säga. Nej men, all 60-talsrock, punkrock, och metal (inte death metal, som går ut på att skrika som om en trädbäver just bet en, utan metal som Europe, Pride of Lions, etc. etc.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 http://open.spotify.com/user/darkshiver/pl...eHb9v8Z7bFSmFDj Det säger nog vad jag har för musiksmak, ännu mer min iPod, men orkar inte dra upp vad det finns i den. Alternativt kolla min sida, där står det. Men det behöver bli uppdaterat .. Punk, Rock, Garagerock, Metal, Pop, Hårdrock, Symfonisånger, Synth, Popmetal och massa fusions av olika stilar. Ganska blandat men inte emo, screamo, deathcore, och sån skit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 http://open.spotify.com/user/darkshiver/pl...eHb9v8Z7bFSmFDj Det säger nog vad jag har för musiksmak, ännu mer min iPod, men orkar inte dra upp vad det finns i den. Alternativt kolla min sida, där står det. Men det behöver bli uppdaterat .. Punk, Rock, Garagerock, Metal, Pop, Hårdrock, Symfonisånger, Synth, Popmetal och massa fusions av olika stilar. Ganska blandat men inte emo, screamo, deathcore, och sån skit. Det var många stilar:O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Folk - Blues - Classic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Onödig tråd / finns redan en. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg