TechnoLover Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 (redigerat) Är det olika fusk till samma typer av roms? Jag har haft två versioner av Body Harvest till Project 64, och det har varit olika fusk till dessa. Någon som vet hur/om man kan lägga in fusk på en Project 64 rom? Redigerat 16 Juni 2009 av TechnoLover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 16 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Första länken förklarar nog det mesta. LÄS INFORMATION OCKSÅ. http://lmgtfy.com/?q=project+64+cheats+codes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 16 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 (redigerat) Första länken förklarar nog det mesta. LÄS INFORMATION OCKSÅ. http://lmgtfy.com/?q=project+64+cheats+codes Jag tror inte att Herr Hus förstår vad jag menar. När man laddar hem en rom till Project 64 så finns det redan koder på dem. Min fråga är om det finns olika koder om man laddar hem två helt olika roms av t.ex. Body Harvest. Förstår du vad jag menar? EDIT: Läste det du länkade till, men det lämnade fortfarande några frågor obesvarade. Redigerat 16 Juni 2009 av TechnoLover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Finns inbyggda fusk i vissa emulatorer har jag märkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Första länken förklarar nog det mesta. LÄS INFORMATION OCKSÅ. http://lmgtfy.com/?q=project+64+cheats+codes Jag tror inte att Herr Hus förstår vad jag menar. När man laddar hem en rom till Project 64 så finns det redan koder på dem. Min fråga är om det finns olika koder om man laddar hem två helt olika roms av t.ex. Body Harvest. Förstår du vad jag menar? EDIT: Läste det du länkade till, men det lämnade fortfarande några frågor obesvarade. Sorry. Men svar på din fråga tror jag det finnas olika fusk till olika roms fast samma spel. Eftersom du själv kan adda fler fusk? Som min länk visade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 16 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 (redigerat) Första länken förklarar nog det mesta. LÄS INFORMATION OCKSÅ. http://lmgtfy.com/?q=project+64+cheats+codes Jag tror inte att Herr Hus förstår vad jag menar. När man laddar hem en rom till Project 64 så finns det redan koder på dem. Min fråga är om det finns olika koder om man laddar hem två helt olika roms av t.ex. Body Harvest. Förstår du vad jag menar? EDIT: Läste det du länkade till, men det lämnade fortfarande några frågor obesvarade. Sorry. Men svar på din fråga tror jag det finnas olika fusk till olika roms fast samma spel. Eftersom du själv kan adda fler fusk? Som min länk visade. Okej. Men jag har spelat Body Harvest och märkt att man går rakt igenom saker som man igentligen ska kunna gå upp för. Eller att jag bara ramlar igenom hustak, istället för att normalt stå på dem. Varför är det så? Redigerat 16 Juni 2009 av TechnoLover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Men varför inte leta efter gameshark istället det e mycket bättre ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 17 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Men varför inte leta efter gameshark istället det e mycket bättre ;)Men det är precis det de är! I Project 64-roms, kan man lägga till och radera Gameshark-koder, för det är precis sådana fuks som finns i Project 64, ja, det eller Game Genie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.