inter3 Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Jo alltså jag tycker det känns som min Flickvän inte älskar mig nåt mer asså hur ska jag göra för att ta reda på om hon verkligen älskar mig för hon skriver inte puss och sånna grejer till mig så ofta :( och Ringer mig typ nästan aldrig :( så vad ska jag göra mvh inter3 :cry: :cry: :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saljerdiablo Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 (redigerat) Jo alltså jag tycker det känns som min Flickvän inte älskar mig nåt mer asså hur ska jag göra för att ta reda på om hon verkligen älskar mig för hon skriver inte puss och sånna grejer till mig så ofta :( och Ringer mig typ nästan aldrig :( så vad ska jag göra mvh inter3synd(fick en tillsägelse för mitt fina medlidande : ) Redigerat 15 Juni 2009 av Saljerdiablo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Lesbian-vibes. Näh, mer troligt är att hon helt enkelt inte gillar dig ^^ Så jag är med Saljerdiablo - Synd xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Hur gammal är du? Kan vara bra att veta så du kan få vettiga svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
inter3 Skrivet 15 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 (redigerat) Hur gammal är du? Kan vara bra att veta så du kan få vettiga svar. är 16 år Gammal och Ber om Hjälp För vad ska jag Göra det Känns ju som hon inte älskar mig Längre?? ps ska lätta mitt hjärta och säga det till henne irl :P Redigerat 15 Juni 2009 av inter3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 (redigerat) Hur gammal är du? Kan vara bra att veta så du kan få vettiga svar. är 16 år Gammal och Ber om Hjälp För vad ska jag Göra det Känns ju som hon inte älskar mig Längre?? ps ska lätta mitt hjärta och säga det till henne irl :P Du är inte 16 (Om du är förstår jag verkligen varför hon inte gillar dig) och därför tänker jag inte ens försöka hjälpa dig =) Välkommen tillbaka när du vill vara ärlig. Redigerat 15 Juni 2009 av Tolin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Smart att du frågar på rätt forum iallafall! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Hur gammal är du? Kan vara bra att veta så du kan få vettiga svar. är 16 år Gammal och Ber om Hjälp För vad ska jag Göra det Känns ju som hon inte älskar mig Längre?? ps ska lätta mitt hjärta och säga det till henne irl :P Du är inte 16 (Om du är förstår jag verkligen varför hon inte gillar dig) och därför tänker jag inte ens försöka hjälpa dig =) Välkommen tillbaka när du vill vara ärlig. Han är 16, och har haft en antal användare här på fuska. Man känner igen stilen varje gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Smart att du frågar på rätt forum iallafall!Haha, precis. Fuska har svaret på alla relationsfrågor dirr! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Urspårat. Låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg