Hoppa till innehåll

Känns Som Min Tjej Inte Älskar Mig Mer Vad Ska Jag Göra?


Rekommendera inlägg

Jo alltså jag tycker det känns som min Flickvän inte älskar mig nåt mer asså hur ska jag göra för att ta reda på om hon verkligen älskar mig för hon skriver inte puss och sånna grejer till mig så ofta :( och Ringer mig typ nästan aldrig :( så vad ska jag göra mvh inter3 :cry: :cry: :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo alltså jag tycker det känns som min Flickvän inte älskar mig nåt mer asså hur ska jag göra för att ta reda på om hon verkligen älskar mig för hon skriver inte puss och sånna grejer till mig så ofta :( och Ringer mig typ nästan aldrig :( så vad ska jag göra mvh inter3

synd

(fick en tillsägelse för mitt fina medlidande : )

Redigerat av Saljerdiablo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Hur gammal är du? Kan vara bra att veta så du kan få vettiga svar.

är 16 år Gammal och Ber om Hjälp För vad ska jag Göra det Känns ju som hon inte älskar mig Längre?? ps ska lätta mitt hjärta och säga det till henne irl :P Redigerat av inter3
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur gammal är du? Kan vara bra att veta så du kan få vettiga svar.

är 16 år Gammal och Ber om Hjälp För vad ska jag Göra det Känns ju som hon inte älskar mig Längre?? ps ska lätta mitt hjärta och säga det till henne irl :P

 

Du är inte 16 (Om du är förstår jag verkligen varför hon inte gillar dig) och därför tänker jag inte ens försöka hjälpa dig =) Välkommen tillbaka när du vill vara ärlig. Redigerat av Tolin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur gammal är du? Kan vara bra att veta så du kan få vettiga svar.

är 16 år Gammal och Ber om Hjälp För vad ska jag Göra det Känns ju som hon inte älskar mig Längre?? ps ska lätta mitt hjärta och säga det till henne irl :P

 

Du är inte 16 (Om du är förstår jag verkligen varför hon inte gillar dig) och därför tänker jag inte ens försöka hjälpa dig =) Välkommen tillbaka när du vill vara ärlig.

 

Han är 16, och har haft en antal användare här på fuska. Man känner igen stilen varje gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...