Hoppa till innehåll

New World Order


WASD
 Dela

Rekommendera inlägg

Beror återigen vad man tror på. Du väljer att tro att de bara vill ha lugn och ro, och jag väljer att tro på att de har något att dölja.

Och du tror att man kan få dem och avslöja vad de pratar om genom att man står utanför och skriker åt dom?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De får i alla fall inte lugn och ro, och det sänker deras moral (samt höjer konspirationsteoretikernas). Om de inte har något att dölja förstår jag inte varför de gör allt de kan för att dölja vad de pratar om. Om de skulle gå ut med vad de pratar (så länge det inte är onda planer) så skulle de få mer lugn och ro.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skulle de 150 rikaste människorna/världseliten innefatta Maud Olofsson?

 

Haha.

Tror WASD skrev fel/har missuppfattat det.

 

De ~150 rikaste människorna träffas ja, men också politiker träffas där som t.ex. Sahlin, Bildt, Olofsson etc. Detta gör en bara mer misstänksam.

 

Sedan kan man enkelt se hur världseliten kan styra världen utan problem med de monetära mekanismer som vi har, det borde ju du av alla förstå.

 

Och du tror att man kan få dem och avslöja vad de pratar om genom att man står utanför och skriker åt dom?
Nej, men man kan visa kapitalistsvinen att man är medveten om vad de håller på med, eller åtminstone att de undandöljer något. Detta får dem att förstå att de är hotade och inte behöver lyckas med sina planer, om alla bara satt och höll käften medan man visste att de träffades så skulle de givetvis både känna sig och vara starkare än de skulle behöva vara.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De får i alla fall inte lugn och ro, och det sänker deras moral (samt höjer konspirationsteoretikernas). Om de inte har något att dölja förstår jag inte varför de gör allt de kan för att dölja vad de pratar om. Om de skulle gå ut med vad de pratar (så länge det inte är onda planer) så skulle de få mer lugn och ro.

Exakt detta jag tänkte fråga.

 

T.ex. Pentagon attacken. Var det för uppenbart att det var ett inside jobb, så dom inte ville ge ut bilder/videosar?

Man vet ju inte. De är därför jag höjer mina ögonbryn och börjar ifråga sätta saker.

 

"Dom" får folken att tro att de har makt i form av röst rätt och freedom of speech m.m.

 

Checka videon (jag tror många många redan sett dock)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fast regeringar och företag döljer ju saker för er dagligen. Försvarshemligheter, framtida budgetar, planering inför valkampanjer osv osv. De kan inte alltid avslöja allt bara för att en handfull randoms vill det.

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fast regeringar och företag döljer ju saker för er dagligen. Försvarshemligheter, framtida budgetar, planering inför valkampanjer osv osv. De kan inte alltid avslöja allt bara för att en handfull randoms vill det.

Folket ska ha rätt att veta allt de döljer eftersom att det påverkar dem, därför skall varken regering eller stat existera då folket alltid kommer att förtryckas utan någon frihet.

 

Sedan är det ändå lite skillnad på dina urusla jämförelser och det här.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Folket ska ha rätt att veta allt de döljer eftersom att det påverkar dem, därför skall varken regering eller stat existera då folket alltid kommer att förtryckas utan någon frihet.

 

Ptja, i Sverige och de flesta andra länder i västvärlden kan man faktiskt få reda på allt som beslutsfattarna gör. Alla beslut som fattas av makthavarna i Sverige är offentliga, precis som motioner, propositioner, styrelseprotokoll, aktieböcker, uppgifter från kronofogden, bolagsverket och typ alla myndigheter man kan tänka sig. Man kan till och med begära att de postar hem kopior på skiten.

 

Så om du vill ha reda på allt vad regering/riksdag och andra myndigheter pysslar med så är det bara att pallra dig dit och begära att få se det. Fast det gör du naturligtvis inte.

 

 

 

Sedan är det ändå lite skillnad på dina urusla jämförelser och det här.

Med det här så refererar du till mötena med Bilderberger-gruppen, antar jag? Hur kan du veta att mina jämförelser inte stämmer, när du inte har en aning om vad de diskuterar?

 

(in before "omg u suck")

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ptja, i Sverige och de flesta andra länder i västvärlden kan man faktiskt få reda på allt som beslutsfattarna gör. Alla beslut som fattas av makthavarna i Sverige är offentliga, precis som motioner, propositioner, styrelseprotokoll, aktieböcker, uppgifter från kronofogden, bolagsverket och typ alla myndigheter man kan tänka sig. Man kan till och med begära att de postar hem kopior på skiten.

 

Så om du vill ha reda på allt vad regering/riksdag och andra myndigheter pysslar med så är det bara att pallra dig dit och begära att få se det. Fast det gör du naturligtvis inte.

Vad de säger att de ska göra, åh vad nytta man har av den informationen.... *suck*. Det som är intressant är ju varför de tänker göra det (och inte nått vinklat, förvrängt och ändrat väljarvänligt motiv) och vad de faktiskt gör. Det får man inte tag på. Dessutom är Svergies beslut rätt så meningslösa då över 50% av besluten som beror sverige inte längre fattas i Sverige.

 

 

 

Med det här så refererar du till mötena med Bilderberger-gruppen, antar jag? Hur kan du veta att mina jämförelser inte stämmer, när du inte har en aning om vad de diskuterar?

 

(in before "omg u suck")

En del information borde vi ju få reda på eftersom Alex Jones (den stora babyn) tydligen har/hade en insider, plus att han lyckades på ett skrämmande sätt förutspå vissa saker i hans dokumentär "Obama depiction". Dessutom är det fler saker som verkar mystiskt med hela den här gruppen, företagspampar och båda de politiska sidorna i usa (t.ex.) träffas bakom låsta dörrar och diskuterar världspolitik och världsekonomin. Det är oerhört odemokratiskt och antagligen olagligt i de flesta länder.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ptja, i Sverige och de flesta andra länder i västvärlden kan man faktiskt få reda på allt som beslutsfattarna gör. Alla beslut som fattas av makthavarna i Sverige är offentliga, precis som motioner, propositioner, styrelseprotokoll, aktieböcker, uppgifter från kronofogden, bolagsverket och typ alla myndigheter man kan tänka sig. Man kan till och med begära att de postar hem kopior på skiten.

Nä du tror inte att jag vet att vi har offentlighetsprincipen i Sverige? Det betyder inte att stat förtrycker och hemlighåller saker från folket och dessutom kan du inte bara se på hur det är i Sverige.

 

B.la. har jag planerat att hämta ut dina fina VG-betyg.

 

Fast det gör du naturligtvis inte.

Ganska idiotiskt att begära ut dokument som beskriver hur idioter drar ut på tiden för att skapa fler problem i samhället.

 

Med det här så refererar du till mötena med Bilderberger-gruppen, antar jag?

 

(in before "omg u suck")

nej omg u suck
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...