4tech Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Tjena! Jag har en egen css server som jag har gjort med SRCDS Allt funkar men när jag ska skriva in att min ip adress är **.**.***.** så står det efter den har laddat halv vägs kommer det fram Engine Error Couldn't allocate dedicated server UDP port men jag har ett program som heter PFPortChecker det står att porten 27015 udp och tcp är öppen och jag har sv_lan 1 om Ni/Du undrar!! Hoppas att någon kan hjälpa mig!! //4Tech Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 (redigerat) Prova att ha "sv_lan 0" Kolla de första länkarna ovan här, det verkar ha något med problemet att göra. Tryck här! Redigerat 16 Juni 2009 av House Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4tech Skrivet 16 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Det är precis så som händer Så som jag förstod var det att man inte kunde anävnda sin external ip adress utan man måste använda sin internal ip adress det är så för mig när jag har external ip blir det couldn't allocate......... men när jag har internal ip så funkar det fast det är bara jag som kan komma in :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Sätt servern på din interna ip-adress. Alla kan komma in på servern, det är bara du som ger dem din interna ip-adress istället för din externa. Jag säger det igen om du inte förstod... Sätt servern på din interna ip-adress. Ge andra som ska in på servern din externa ip-adress. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4tech Skrivet 16 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Min internal ip är när man gör Kör>cmd>ipconfig och standard gateway? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 http://img190.imageshack.us/img190/3820/intip.jpg http://img188.imageshack.us/img188/5991/extip.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4tech Skrivet 17 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 (redigerat) Tack så himla MYCKET Vitdom det funkar :DDDDD!!!!!! //4tech Redigerat 17 Juni 2009 av 4tech Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg